Direktlänk till inlägg 20 april 2014

chockad..

Av aleksandra - 20 april 2014 12:25

Hej!


Gårdagen blev absolut inte som jag förväntat mig, utan snarare helt tvätom. Visst blev det grillning men ingen trevlig en, därefter bråkade jag och patryk riktigt mycket och löste det därefter, pratade en hel del, och bestämde att, vi älskar varandra, men vi är för olika och det fungerade helt enkelt inte, så det blir bäst såhär. Det är klart att det känns både jobbigt och tufft, ledsamt, tomt. Klart vi älskar varandra väldigt mycket, men jag är glad att vi pratade och löste det och sa hejdå som vänner och inte som de flesta brukar göra.

Så patryk läser du detta så ska du veta att jag önskar dig allt väl i livet, sluta aldrig tro på dig själv, du är värt det bästa, älskar dig <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aleksandra - 8 februari 2018 21:16


Hej,   Mycket har hänt sedan jag sist skrev, jag skaffade denna bloggen för några år sedan för att helt enkelt skriva av mig när jag kände att skriva av mig lite, jag hade ju faktiskt glömt helt och hållet att jag hade den här lilla bloggen. Sist...

Av aleksandra - 13 januari 2017 10:13


Hej. Jag mår inte alltid så jätte bra, speciellt när det är så mycket som händer runt omkring en så man inte hänger med. Jag är en människa som inte kan göra en o samma sak för länge, jag blir uttråkad helt enkelt. Nu pratar vi till exempel om mit...

Av aleksandra - 8 november 2016 12:09

Hej kära läsare. Att jag tog modet och åkte på denna resan, flygrädd klarade jag av mellanlandning och ett flyg på 12 timmar med grov förkylning,lock för öronen o magkatärr, landa vi till sist i varma Los angeles. Det tog oss tre timmar att komma...

Av aleksandra - 13 september 2016 05:19


Hej! Skriver från California, Santa Barbara! Klockan är kvart över 8 på kvällen här. Har vart här i en vecka nu. Känns helt okej, men jag saknar Sverige och jag trodde aldrig jag skulle säga det men japp det gör jag.. Man tar det för givet.. Har...

Av aleksandra - 25 augusti 2016 07:04


Godmorgon! Det är något med denna dagen som får mig att lysa upp, nej det är inte lönen för det fick jag ingen idag. Juste, jag åker om 9,5 dagar till USA och lämnar er ett tag. Helt sjukt att dagarna gått så fort och nu står jag snart här och f...

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards