Alla inlägg under maj 2012

Av aleksandra - 20 maj 2012 21:29

Känns ibland som om jag vill försvinna, bara vara själv, ibland känns det inte ens som om någon bryr sig, man har 100 tals vänner på facebook men hur många finns för dig när man behöver någon? Jag har heldre EN vän än tusen falska som snackar skit om en bakom ens rygg. Jag känner allt livet just nu i detta tillfället suger..

Dagarna har varit perfekta för jag har varit med min bästa kompis, annars kan hela jävla helgen suga ***

På tisdag är det nationella och fyfan kan knappt vänta till dess whiioooo! -.- 


btw. Tur att jag har någon som bryr sig om mig i alla fall och inte undviker mig en hel jävla dag..

Av aleksandra - 17 maj 2012 23:23

Jag vet att det har gått minst en vecka men jag har inte haft lusten" att skriva, mitt liv känns så himla kasst just nu, om jag ska vara ärlig. Nu undrar ni säkert varför jag är negativ HELA TIDEN? Jo för det finns inget positivt..

Det känns verkligen som om jag håller på att komma i en lite depretssion, jag har så jävla dåligt självförtroende, så det känns som om att jag är världens dåligaste människa, jag fick F i matte en gång, det känndes som om mitt liv skulle gå under.. jag suger jag känner mig ful ALLT på en gång.. och nu låter jag som en emo..

Jag bara känner att jag behöver en paus, jag önskar JUST NU att världen stannar helt, och att bara jag kan röra mig.. att jag kan leva i en vecka helt själv.. eller att jag bara är ensam.. för vart jag än är finns det alltid något..

Jag vaknade idag med värsta mensvärken, jag har så ont att det kan gå dagar att jag sover för jag inte vill känna smärtan.. jag undviker den. Jag mår så sjukt dåligt, vi är fan lediga och jag lider, fyfan för allt seriöst jag hatar allt just nu, om jag rör mig har jag ont, jag kan inte äta för då vill jag spy.. jag kan bara sova känner mig så svag..

Jag önskar bara jag var med de jag älskar men det är jag tyvärr inte..


Du är det BÄSTA som någonsin hänt mig, jag älskar dig och jag vet inte vad jag hade gjort utan dig bästavän!  

Av aleksandra - 9 maj 2012 21:30

29 dagar kvar sen så slutar vi! Jag är så himla trött, mina dagar ser ut såhär.. vaknar, går i skolan kommer hem äter sen sova, och så går det om och om igen.. jag är trött jämt och vill helst vara ifred vet inte vad det är med mig, ibland mår jag dåligt, men jag lägger till ett leende trots allt. Det känns som om hela min kropp är trött hela tiden, varje gång jag stänger mina ögon känns det så tungt och jag har ingen anning varför? kan någon svara på den frågan?

29 dagar kvar och det känns som flera år.. Nu i slutet ger de oss prov?, nationella? uppgifter? inlämningar wtf.. 

Kan inte påstå att denna sommaren kommer bli bra, men jag hoppas verkligen det eftersom det förkännar vi för helvete! efter att varit fast i ett helveteshem.. 

Av aleksandra - 5 maj 2012 14:58

10DAGAR SEN! och jag har inte skrivit ni måsta vara besvikna men så här är det min dator är helt sjuk, jag måste byta batteri och jag vetifan hur man gör det.. sen nationella prov och massa sånt & eftersom min dator har varit helt cp, så har jag inte kunnat skriva ett dugg, och just nu orkar jag verkligen inte skriva om allt som hänt mig de här dagarna jag missat att skriva, men fråga gärna istället så berättar jag det istället! puss!   

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards