Alla inlägg under maj 2013

TMB

Av aleksandra - 25 maj 2013 12:02

Godmorgon.. känner att detta inte är min dag..

Var på bakken med mina girls igår, riktigt kul vi måste göra om något sånt snarast eller vad tycker ni?

Min morgon/förmiddag började med att mitt idiotiska larm ringer, min kudde ligger på golvet, -.- och jag ligger yrvaken och kan inte stänga av det idiotiska larmet, jag går ner för att sätta på en kopp kaffe, när jag ser ett brev från jobbet jag sökte till, där det står " det var hård konkurans, men du söka igen någon annan gång.. fuckyou, ska aldrig mer söka hos er, asså när människor verkligen ger er förhoppningar men sen bara, nej du fick inte det. 

Dessutom så har så jävla ont i magen, och är så himla trött, denna dagen kan ju bara inte börja bättre, tack för mig då.... 

Av aleksandra - 13 maj 2013 22:12

Hej! Det kommer och går tider då jag har lust och skriva men även då jag inte har någon. Det är snart sommarlov och som vanligt ska alla lärare ge oss massa skit nu på slutet! Har Nationella imorgon i engelska 6 och jag känner att min ångest stiger uppåt.. Mår riktigt dåligt, man kan säga att jag är så nervös att jag känner mig spyfärdig.. Men sen vill msn ju tänka positivt men det kommer inte fram någon positiv bubbla. Tänker bara på hur jag kämpat med betygen och att allt bara rasar ihop pga nationella proven.. Känner hopplösheten..
Önska mig lycka till imorgon det lär jag behöva..!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards