Alla inlägg under juni 2013

Av aleksandra - 21 juni 2013 10:21

Att lägga sig vid 1 är väll inte så sent? Varför måste det vara så jobbigt att vakna?
Dagen kommer se ut såhär:
* frukost
* städa/sortera kläder
* powerwak
*ducha/fixa mig
Sen ska jag fira midsommarafton med mina nära och kära!
Trevlig midsommar!

Av aleksandra - 20 juni 2013 09:59

Att vakna 9 känns verkligen i ögon trots att jag sovit i 7h 30 min, vilket fortfarande enligt mig är lite men jag har hunnit umgås med min mamma och ätit en fin frukost, snart blir det ut och gå/springa, tänkte se vad den fina stranden har att erbjuda! Ha det gott! Puss/a

Av aleksandra - 19 juni 2013 23:21

Man är trött, kommer hem och inte hört av sig med sin pojkvän på ett par timmar, så givetvis vill man ju prata, så ser man ett missat samtal och ett sms från honom, vad gör man? Ringer direkt eller läser det jävla smset?
Jo jag ringde direkt, man tänker inte när man saknar någon och bara längtar att få prata med personen man älskar, men tydligen slutar allt åt helvete ändå..

Av aleksandra - 13 juni 2013 10:05

Godmorgon mina kära läsare!
På sistone har jag varit lite lat när det gäller träning och hälsosam kost vilket är ett väldigt stort minus. Så igår kväll la jag och funderade på jag ska fan och med förbättra mig! Jag vaknar vid 9 tiden och sa till mig själv nu jävlar, och vad händer? Jo det ös regnar! Och nu tänker ni man kan ändå springa, men det kan jag faktiskt inte, pga mitt dåliga immun försvar, det kan sluta med att jag ligger i sängen 2 veckor vilket jag helst vill undvika, som tur har jag ett spring band som ska användas lite senare på eftermiddagen, jag ska bevisa för mig själv att allt är möjligt bara man har viljan till det, jag gör inte detta för att bli smalare utan för att visa att även jag kan bli stark och glad tjej, med träning och hårt jobb börjar man se saker och ting i ett annat perspektiv! Det ända ni kan göra nu är att önska mig lycka till!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards