Alla inlägg under maj 2015

Av aleksandra - 30 maj 2015 11:00

Godmorgon!

Känslan av att vakna av detta väder är deprimerande.. Tänkte grilla o sånt idag men icke sa Nicke vädret pratar.. Jaja plan b, har ingen plan b.. Så får väll se vad som sker.. Vakna vid halv10 och känner mig hyfsat utvilad..! Har gått runt o städat lite här o var, mitt rum är ju katastrof men känner mig jäkligt taskig om jsg börjar dammsuga nu då min bror sover, är inte den typen av människa faktiskt som ens föräldrar, dammsugar såhär 8-9 på morgonen på en helg..-.- men så ja Patryk o niko kommer vid 3 så vill väll att det ska se hyfsat bra ut ialla fall.. Hehe.. Så nu ska jag käka frukost, ha de! /a

Av aleksandra - 29 maj 2015 23:32

Hej!

Så då var kvällen slut, dagen gick bra, fick saker o ting gjort, hann till och med sova lite innan jag fixa mig och gick ut o åt med mina kollegor vilket kändes så skönt, och trevligt var det också! Imorron kommer bestie o min pojke hit där båda ska spendera natten över och det är ju menat på att vi ska grilla men vi får väll se om vädret tillåter!
Jag har gått ner 5kg sedan jag kom från Polen men så känns det som om det har stannat där, jag har varit super med kosten, tror jag börjar bli lite lat med den.. Jag måste börja träna men just nu försöker jag hitta motivationen till det då jag även har jobb och körkortet o tänka på.. Trivs inte med mig själv, mycket jag Vill uppnå men det krävs ju en jävla massa.. Hmm.. Aja, sov gott, det ska jag ialla fall! ;) /a

Av aleksandra - 29 maj 2015 08:16

Godmorgon!

Jag skriver inte så ofta faktiskt kan väll glömma då o då sen har jag ju aldrig bilder.. Fottar inte så mycket faktiskt.. Torsdagen passerade och jag träffa bla Markus, vilket var riktigt roligt för man hade så mycket o prata om! (Vän från skolan, som fortfarande går kvar) så ni vet ;) ialla fall kollade lite på balen och tog en fika, väldigt trevligt, därefter gotta jag o mamma oss med lite thaimat som jag sedan mådde piss av men at the moment it was good! Så idag jobbar jag bara till 1 vilket är awesome! Så ska hem, tror jag ska ta o pw en runda eller träna vi får se vilket det blir därefter sova sen ska jag ut o äta med mina kollegor för idag är det nämligen den sista dagen för en av mina kollegor, så mycket jag kommer sakna henne asså.. Så nu ska jag gå o fixa till det sista Innan jsg beger mig till jobb! Njut av vädret! /a

Btw. Igår var det 1 år sedan vi var på balen! Har redan gått 1 år helt sjukt!

Av aleksandra - 27 maj 2015 13:13

Hej!

Då var det onsdag den där sega dagen.. Har rast nu så slutar om ungefär 3 timmar snart, därefter har jag lite stressigt mot bussen för jag ska köra igen! Mamma hämtar mig så det är skönt slipper ta den där bussen som är så lång tråkig, imorgon jobbar jag till kvart över 3 och därefter ska jag hälsa på min gamla skola, ska bli kul o se hur läget ligger till nu efteråt! Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och avsluta rasten, hörs sen, ha de! /a

Av aleksandra - 25 maj 2015 12:52

Tjena!

Morgonen började inte jätte bra om man ska uttrycka sig rätt. Först är jag oehört trött därefter kommer jag på att jag glömt mitt smink hos älskling, och det regnar och har inga överdragsbyxor i heller.. Så men annars har det gått bra under dagen, den har gått fort o smort xD så jag slutar om ungefär 2 timmar och därefter ska jag till biblioteket, så förhoppningsvis får jag tillbaka min motivation till plugget också, nu ska jag dra för min rast e slut! /a

Av aleksandra - 23 maj 2015 14:50

Hej,

Veckan har gått väldigt fort, då var det helg igen! Träffa älskling i torsdags käka lite middag och så öppnade han lite presenter osv. Igår träffade jag både Nikola och älskling, vi kolla film käka middag o myste kvällen ut, hans föräldrar har åkt i väg så jag spenderar min helg hos honom. Så vi åt frukost runt 11 och jag brukar äta väldigt lite till frukost men idag blev det ändå en sån rejäl frukost så min mage mår inte så bra just nu.. Kommer inte orka käka förens sent ikväll.. Uhh.. Nu ska jag njuta av min helg, ha de bra! /a

PS. Uppäten frukost!

Av aleksandra - 20 maj 2015 08:18

Tjena!

Körningen igår gick väll hyfsat bra. Måste bara ta tag i teorin lite nu känner jag har varit väldigt lat när det gäller det. Hur som helst igår körde ju pappa mig till bussen så jag hann perfekt, men idag är det jag som ska cykla från Väsby till kulla och jag känner lite press då man inte kan förutspå vädret men jag ber till vad som än finns i denna värld att det är fint väder både idag och imorgon, för imorgon är det förskolans dag och då ska vi vistas utomhus hela dagen så vi hoppas på det bästa! Och igår när det gäller vädret? Jag har verkligen inga kommentarer.. Så ialla fall jobbar till halv5 och hoppas verkligen jag har möjlighet att gå lite tidigare! Imorron ska jag även skriva in mig i kulla bemanningen så jag hoppas allt går bra och så fyller även älskling år så ska gå o träffa honom med. Full vecka! Nu ska ja ta det lugnt innan det är dags för mig o hoppa på cykeln! Ha de /a

Av aleksandra - 20 maj 2015 08:15

Tjena!

Körningen igår gick väll hyfsat bra. Måste bara ta tag i teorin lite nu känner jag har varit väldigt lat när det gäller det. Hur som helst igår körde ju pappa mig till bussen så jag hann perfekt, men idag är det jag som ska cykla från Väsby till kulla och jag känner lite press då man inte kan förutspå vädret men jag ber till vad som än finns i denna värld att det är fint väder både idag och imorgon, för imorgon är det förskolans dag och då ska vi vistas utomhus hela dagen så vi hoppas på det bästa! Och igår när det gäller vädret? Jag har verkligen inga kommentarer.. Så ialla fall jobbar till halv5 och hoppas verkligen jag har möjlighet att gå lite tidigare! Imorron ska jag även skriva in mig i kulla bemanningen så jag hoppas allt går bra och så fyller även älskling år så ska gå o träffa honom med. Full vecka! Nu ska ja ta det lugnt innan det är dags för mig o hoppa på cykeln! Ha de /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards