Alla inlägg under mars 2015

Av aleksandra - 31 mars 2015 13:55

Hej :/

Kunde inte somna på ett tag igår och att öppna ögonen imorse kändes som det svåraste någonsin.. Så sitter på rast nu och slutar halv6 idag faktiskt, jag stänger idag faktiskt känner mig lite nervös för det. Va även påskhare idag då vi hade påskfest, men dagen har varit intensiv utan tvekan.. Så trött är man minsann! Nu har jag gottat mig lite här i fika rummet och ska njuta lite till av min ensamhet här innan jag går ner till barnen igen! Och ehm fyller typ 20 imorron hehe helt otroligt vad tiden går snabbt och jag längtar ändå trots att det inte kommer vara något stort eller att jag inte kommer firas tyvärr :/ och att pojkvännen är sur på dig för ingen anledning alls.. Nu blir jag bara små sur men tänkte faktiskt att idag promenerar jag hem ifall inte det regnar och jag ska övningköra så det blir bra i slutänden ändå! Puss /a

//

Av aleksandra - 30 mars 2015 22:26

Hur kan en person göra dig så otroligt glad men ändå så himla ledsen? Nu gråter jag mig till söms det kanske är hormonerna som talar.. Men en sak är säker om man inte kan visa respekt och vara lyhörd då ska man inte förvänta sig det tillbaka. När jag behöver dig finns du inte där utan jag måste vända mig till någon annan och DET är det värsta som finns. Nu säger jag godnatt och fuckyou.

Av aleksandra - 27 mars 2015 21:14

hej!


Veckan har gått oehört långsamt känns det som.. Men nu är vi äntligen här, min efterlängtade fredag! har inte mått så bra med magen, trodde jag skulle ge upp idag på jobbet och åka hem men jag klarade mig dagen ut ialla fall och jag tyckte det var smart gjort av mig att stanna hemma idag från alla sysselsättningar, är oehört trött och värkarna i magen som för tillfället upphört och raseriet och tårarna bara kom ut på en del av mina familjemedlemmar, det känndes som om jag var en helt annan person och tårarna rann en hel del som om jag grät för livet, jag vet inte vad som händer när jag får mina humörsvängningar men jag är oehört trött på det faktiskt. Så att inte ha kontakt med någon just nu är nog en bra ide. Så ska hoppa in duchen nu, sätta på en film och därefter vakna tidigt imorgon ska käka frukost med syrran och därefter träffa bästavän och söka lite utbildningar till då vi inte riktigt hann med det förra gången. Men nu förtjänar jag en efterlängtad dusch för jag är helt slut. puss /a

Av aleksandra - 22 mars 2015 22:29

Tjena!

Helgen har varit fullspäckad och stressad! Fredagen stressa jag en hel del men hann med, att köpa doppresent, födelsedagspresent och kläder till mig själv efter att ha prövat en hel del plagg och varit i affären 1 timme, är väldigt kräsen när det gäller kläder, dessutom fanns inte storlek heller så det gick ju bra.. Men jag hittade till sist och blev nöjd med köpet (y) åt på en fin liten resturang med fina människor och kvällen avslutades på mezo med gott snack och gott sällskap! Lördag vakna jag tidigt och hjälpte till med dopet och sen stod vi i kyrkan ett tag och därefter åkte vi till lokalen där det firades med vänner och familj då min systerdotter fyllde 1 och döptes, min ängel! Och idag vakna vi tidigt och städa lokalen och tog även en mysig promenad med min ängel, sen åkte jag til Nikola och sökte ett par utbildningar med lite komplikationer och det avslutades med pizza och så träffa vi även på patte så har hängt lite med dem nu och ja nu sitter jag på bussen, blev lite sent men därför blir det sängen direkt, för denna flicka är helt slut med en fantastisk bra helg! Puss!

Av aleksandra - 18 mars 2015 20:45

Hej igen!

Har gjort väldigt mycket idag, känner jag.. Varit på lassarettet på två avdelningar i Helsingborg, pendlat tillbaka till Höganäs, cyklat från stl (qc) till Väsby och jobbat, utan rast och torsdagar är absolut de värsta dagarna, om jag ska vara ärlig.. Mycket barn för det första och så har vi utedag imorgon.. Dessutom har jag stress till min första teori lektion i Helsingborg.. Sen har niko fyllt år och jag har inte köpt något så får stressa in till stan på fredag och fixa det och efter det är fixat kan jag väll slappna av förutom att jag inte har något att ta på mig på lördag då det är dop/födelsedagsfest för min söta systerdotter.. Gud asså hela jag är stress ju..:0 jag behöver typ en spa dag..
Och jag fyller år om 2 veckor, 20 hela år, tiden rinner otroligt snabbt..
/a

Trött tjej efter ett hårt träningspass!

Av aleksandra - 15 mars 2015 00:36

Tjenare!

Dagen har varit bra, träffa Nikola, tittade lite utbildningar och bestämde att vi söker nästa helg då man behöver en del papper. Annars satt ute med babe och niko och pratade om allt möjligt faktiskt, därefter blev det mys och käk med bebi och ja klockan blev mycket, så nu befinner jag mig på min kära buss och längtar tills sängen omfamnar mig, imorgon ska jag plugga till körkortsproven och bara ta det lungt för nästa helg finns det inget ta det lungt, mycket som händer! Nu ska jag snart hoppa av! Puss /a

Av aleksandra - 14 mars 2015 09:29

Godmorgon på en sån här tidig morgonkvist, somnade lite över 10 igår, jag var så trött efter jobb att jag orkade verkligen inte göra något, slutade 4 cyklade hem, käka gick ut o tog en promenad med en fin vän, mycket history som upprepades o kul som fan, och ja sen skulle jag träffa niko men det blev försent, men nu däremot ska jag faktiskt träffa honom tidigare, vi ska söka in på skola tillsammans och sen ska jag träffa my boyfriend.
Det som är så ironiskt är att varje gång jag har sovmorgon vaknar jag typ såhär vid 9.. Drygt. Sitter och dricker kaffe och filosoferar om livet, varför det alltid ska bli sämre väder när man är ledig osv.
Juste jag är frisk och börjat träna igen har mycket att ta igen, två veckor är mycket! Nu ska jag njuta av mitt kaffe och därefter gå in i duschen! Ha de! /a

Btw. Den vårbilden utanför mitt fönster i torsdags, så vackert.

Av aleksandra - 8 mars 2015 14:16

Att må bra. Det var ett tag sedan. Ena veckan kan jag inte andas o halsont nästa vecka har jag hosta och nästäppa/rinnsnuva och nu ont i magen for no reason at all.. Och min sömn är katastrof. Nu ska jag typ ibte finnas i några timmar till, bye.

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards