Alla inlägg under juni 2015

Av aleksandra - 30 juni 2015 19:51

Hej!

Måndag - check!
Tisdag- check!
Onsdag- körvi stängning+risk1, ska även bada på kvällen hah justforfun, förmiddagen idag var lite dryg men eftermiddagen spela jag både tennis o fotboll med ungarna så tiden rulla iväg, har även solat lite, käkat o nu ska jag till affären o handla lite mjölk o onödiga saker haha, det är jag i affären, ska ha en sak går ut med tio! xD, nej men hittills har veckan varit bra! Imorgon lär dagen vara liiite dryg men jag kämpar på nu sista veckan! #körvi! /a

Av aleksandra - 28 juni 2015 12:59

Hej!

Sitter i Danmark hos Nikola, igår spendera vi dagen i Köpenhamns tivoli, med karuseller och buffé och nostalgi, blev en bra dag! Förutom trafiken och gpsen som tog kol på oss, därefter blev det mys på balkongen, där vi prata om allt och lite till, har käkat en liten frukost och vart i affären och om en stund ska vi även laga lite tacos, sedan är det dags för mig att bege mig hem där jobb väntar mig imorgon, nu kör jag en vecka till sen har jag "semester" dessutom har jag risk 1 på onsdag, körvi! /a

Av aleksandra - 27 juni 2015 12:07

Tjena!

Jobbet igår gick väldigt fort men ändå långsamt.. Låter det ett dugg vettigt..? Ialla fall fixa lite saker efteråt, käka och vid halv6 träffa jag ivi och de andra två fjantarna haha.. Åkte karuseller nostalgi som fan och det är ju så att Ivonne kunde rumänska så var de romaner så vi fick en del fart, första gången mådde jag dåligt andra gången mådde jag skit och den tredje och fjärde var det awesome, köpte sånna churrios som jag tjatade om, hah och ja det var gott som fan men blev till slut bara för mycket, uch hah, btw fick åka gratis också bara för att vi är så himla bra! Och flippade lite och fick gratis lotter men vann inte så mycket hah så struntsumma, nu sitter jag ialla fall på bussen på väg in mot älskade Helsingborg och ska därefter ta färjan och träffa bästavän, sen ska vi dra till zoo och tivoli hur roligt är inte det? Hah är lite childish av mig faktiskt, men ändå i like to have fun! Kommer inte ha internet på ett tag heller där så ni får leva utan mig ett tag! Och har en ny challenge, squat challenge som man gör i en månad, nukörvi! Ha de! /a

Av aleksandra - 26 juni 2015 08:10

Godmorgon!

Blev ändå en lite senare kväll för mig än vanligt så är lite trött och jag är tacksam för att fredagarna är lite kortare för min del! Jobbar från 9-13 så det går hyfsat snabbt, ska inom affären duscha o sen ut o träffa lite människor, som sagt kolla tivolit hah.. Och imorron åker jag till dk hos bästavän där det blir buffé och trevligt sällskap, ser även ut som att vädret blir lite bättre idag, hoppas hoppas! Längtar till min ledighet! En vecka kvar, körvi! /a

Av aleksandra - 25 juni 2015 15:41

Hej!

Allt kommer vara värt det intalar jag mig, all stress, cyklat i motvind helt seriöst på 10 min ungefär från Väsby till kulla och ja det är en lång jäkla bit, så nu sitter jag på bussen ännu en gång, för att sen köra, har faktiskt ingen lust om jag ska vara helt ärlig.. Men jag vill ta det förbaskade körkortet och när jag väl håller det kommer allt vara så värt det, så sitter på bussen o försöker återhämta mig! Drar därefter till syrran för lite käk o sen ska ut en runda.. Sen kör vi fredag till 1 sen ska jag fan hem o sova o därefter blire fika med Yvonne, o checka det exklusiva tivolit i Höganäs hah xD resten av helgen kommer spenderas i dk, blir en bra helg! Sen kör vi sista veckan nästa vecka och sen tar jag semester i en månad, hoppas vädret vänder så man kan bli lite brun ialla fall! Ha de! /a

Av aleksandra - 24 juni 2015 20:20

Tjena!

Tisdagen gick sakta men helt okej, så den checkar vi av och även onsdagen på det! Halv6 asså men åkte hem 5 då alla barn hade gått, så oehört trött idag, inte sovit bra alls eller ätit så käka när jag kom hem och gick ut med kompis skönt o snacka lite :) så nu ligger jag här o njuter hur skönt det och imorgon slutar jag kvart över 3 sen ska jag köra! Ha de! /a

Av aleksandra - 23 juni 2015 07:59

Godmorgon!

Söndagen åkte jag faktiskt inlines en lång bit utan att ramla hah.. Därefter körde jag med mamma och avslutade kvällen med Ivonne, Theo, Alex o Lukas, och seriöst sluta med att vi typ grävde upp buskarna o folkparken då Theo fick för sig att slänga sin mobil allt va han hade sig, seriöst asså hah.. Ialla fall gårdagen vakna jag tidigt med mamma åt frukost med syrran o begav mig av till halkan, var så oehört nervös, osså i början funka bara inte bilen, det var en automatare btw.. Man fatta ju ingenting helt seriöst.. Men då hände det i början att jag fick panik o bara stopp, men därefter gick allt strålande! Man fick lära sig ett eller annat! Ialla fall därefter körde jag 1 timme med läraren o sen blev det bussen för min del, som också var full dessutom.. Halkan börja kvart i 12 och jag satte mig på bussen vid halv6, jag var så oehört trött och kom inte hem förens halv8 ungefär då Det var så jävla lång kö på Ica sen märkte jag hur hungrig jag börja bli då jag inte hade ätit sen halv10 på morgonen.. Så avslutade dagen med mat, kaffe o morotskaka! Och lite lek med mosters ängel, sen kom kvällen och Lill aleksandra kunde bara inte somna så kan säga att sömnen sög definitivt.
Men ny dag o nya utmaningar vi får väll se vad som kommer härnäst, molnen ser väll hyfsade ut så hoppas vi slipper regn! För vi är nämligen oftast ute med barnen efter 9 något! Ajja ska ta o dricka mitt kaffe o kanske äta lite frukost om jag orkar och sedan bege mig till jobb, kör till halv5 idag och halv6 imorron! Sen kommer helgen bli perfekt längtar! /a

Av aleksandra - 20 juni 2015 23:51

Tjenare!

Torsdagen vila jag ut helt underbart seriöst, fredagen spendera jag med beb o niko där vi käka på mezo och avslutade med film, därefter fixa jag mig och åkte ner till stan med Ivonne, där vi träffade ett par stycken till, det var ialla fall fett kul! Idag vakna jag käka frukost åkte med Matti o beb o käka kebab o jordgubbar, därefter avsluta jag kvällen vid hamnen med Alex, Theo o Ivonne med en glass i handen, gott ska det vara! Hoppas vädret håller sig imorron, för då ska jag åka inlines och köra bil, tagga halkan på måndag! Ska sova nu, ha de! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards