Alla inlägg den 15 juni 2015

Av aleksandra - 15 juni 2015 19:27

Hej!

Planeringsdagen var då över lite halv dryg var den i slutet men det gick snabbt kom hem med blommor och har käkat lite så ska nog öppna körboken o därefter en film, helt slut, nu taggar vi halv6 imorgon, eller inte..

Btw. Jag fick blommor för att jag faktiskt slutar om två veckor på denna förskola, efter 9 månader med trevlig personal och underbara barn kommer jag sakna dem något oehört. Men ibland i livet så får man gå vidare.

/a

[Bild]

Av aleksandra - 15 juni 2015 07:24

Godmorgon!

Att vakna kvart över 6 är nog inte min grej men här sitter jag klar o redo till jobb! Tisdag o onsdag ska jag vakna halv6 för att sen kunna ta bussen o köra i stan.. Inte DET roligaste men när sov jag senast över 9 tiden? Cant remember, men nytta är det ändå, man hinner mer av dagen! Men det kommer bli jobbigt då tis o ons är mina långa dagar på jobbet.. All in.. Idag är förskolan stängd o vi ska ha planerings dag hela dagen plus en "avslutningsfest" då vissa går på semester etc. Och den 3 juli är min sista dag på förskolan sen är jag officiellt arbetslös tills förskolorna öppnar igen! Nu ska jag fixa det sista o bege mig av till förskolan! Ha de!/a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards