Alla inlägg den 7 juni 2015

Av aleksandra - 7 juni 2015 15:43

Tjena!

Morgonen började med en god frukost, och lite plugg därefter, drog o handla lite grillmat o så grilla jag med familjen så nu sitter jag här o njuter av solen som lyser upp på balkongen med en kall god pärondryck! Vädret idag var ju tyvärr inte lika givande som vädret igår men fortfarande sol så jag klagar inte (y) nu ska jag fortsätta o plugga göra lite prov osv, avslutar nog dagen med filmmys! Osså på börjar vi en ny vecka med jobb körning o plugg! /a

Av aleksandra - 7 juni 2015 10:56

Tjena!

Dagen igår var härlig, fast morgonen började inte så bra då det blåste o va skit väder o jag vänta på niko i 40 minuter, då snackar jag 8- halv9 på morgonen, så han kom halv10.. Så stack vi och åt oss mätta på en härlig god brunch och därefter blev det lite shopping för mig på väla där jag bla handla present till mamma, och 2 par skor o ett bar brillor, gick åt en del. Så mamma fyller år på måndag.. Okej men så träffa vi patte handla lite uppfriskande varor, bla vattenmelon o dricka så satt vi o åt det, kan säga att det var en härlig känsla då det var varmt kan dock hittills inte bedöma helt hur väder kommer sluta idag då det blåste när jag gick ut.. Okej efter det drog vi till mezo träffa matti o patte o chillade lide, käka o njöt av sällskapet, maten och vädret! Senare avslutades kvällen med filmmys med beb och lite kvällsmat, som vi skratta den sista biten innan bussen haha, härlig Dag! Idag sadly måste jag plugga järnet har 4-5 veckor kvar o klara körkortet! Körvi! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards