Alla inlägg under april 2015

Av aleksandra - 30 april 2015 15:43

Hejsan!

Då tog denna arbetsdagen också slut! Har cyklat som ett as och hann till och med vänta 5-7 minuter på bussen, börjar få de där starka musklerna i benen haha :,) så nu sitter jag här på bussen och kan andas ut lite, ska köra bil om några minuter hehe... Så vi får väll se hur DET kommer sluta.. Är inte så bra på det praktiska.. :/ ialla fall imorse var det ju kyligt och blåsigt därefter har det regnat hela dagen så jag tänkte ja men då tar jag vinter jackan som är skydd mot allt, osså blir det varmt o soligt när jag ska bege mig mot bussen så svettats som en gris och ska fortfarande behöva gå med den.. För en gång skull hoppas jag att det blir kyligare sen idag! Ajja jag hann bussen och det tackar jag mig själv för! Ha en awesome Valborg! /a

Av aleksandra - 30 april 2015 08:41

Godermorgon!

Har käkat frukost nu och är klar för att snart bege mig till jobbet, dock är vädret lite blåsigt och kyligt och hoppas det blir lite bättre under dagen det är ju så att jag ska ju cykla från Väsby till kulla busstation och att regna då hade ju inte varit en höjdare precis! Så nu kör vi torsdag sen så håller vi "långhelg" som man brukar kalla det! Slutar 3 idag och känns faktiskt riktigt skönt! Ha de så länge! /a

Av aleksandra - 29 april 2015 13:03

Tjena!

Vill faktiskt egentligen bara få timmarna att gå på jobbet, vill hem o plugga och laga mat och gå ut o gå, men det är 3,5 timme kvar av jobbet och dessutom imorgon så hoppas jag på en bra dag börjar kvart över 9 slutar 3 men har sedan stress till bussen då jag ska köra och idag ska jag även köra med mami! Så jag hoppas allting går som det ska! Och även helgen kommer bli underbar! Hihi happy! Längtarlängtar! Ska njuta av min rast som är kvar nu! Ha de! /a

Av aleksandra - 29 april 2015 08:27

Godmorgon!

Då var onsdagen välkommen! Käkar frukost som då är protein bröd med mini keso, kyckling och gurka, och självklart en kopp kaffe! Mmm va gott! Vi får se vad dagen erbjuder ellerhur? Man vet aldrig! Ha en bra dag! Mwhaaaa /a

:)

Av aleksandra - 28 april 2015 19:38

Tjena!

Då var tisdagen över! Jobbet gick hyfsat bra spenderats mestadels ute faktiskt, handla mat och laga den själv också och det blev gott! Man kan bara man vill! Käka fisk idag som jag då vanligt vis inte gör minskat på maten och äter mycket hälsosammare och känns bra men även lite i plånboken haha! Och det är även så att jag kanske ändå har jobb ännu en vecka i sommar, jag hoppas på det bästa men man får väll se hur det blir. En sak jag lärt mig, är nog att man aldrig ska ha för höga förhoppningar på någonting alls! Bara vänta o se! Så nu är jag utmattad, ska ut en runda snart och därefter blir det nog plugga och förbereda mig för nästa jobbedag! Yeey! Ha de! /a

Crazy ducki face hihi

Av aleksandra - 28 april 2015 08:18

Godmorgon!

Har msn käkat en nyttig och god frukost och sitter här med min kopp kaffe o tar det lugnt! Börjar lite senare idag, men slutar även senare, hoppas vädret även håller i sig lika bra så kör vi på, på jobbet! Sen blir det väll hem o plugga åter igen hah, liv.. Men jag är ledig på fredag så skönt! Så nu taggar vi till helgen! 3 arbetsdagar till! Ha det bra så länge! /a

Av aleksandra - 27 april 2015 17:08

Tjena!

Jobbedagen gick smidigt och bra, lugn måndag, körningen ja den gick som den gick! Och därefter träffa jag bebi en stund och nu sitter jag på bussen på väg hem! Det blir väll käk och plugg när man kommer hem och förnya krafterna för morgondagen! Har ett rörligt/fast schema nu så körlektioner är svårt att boka.. Så körkortet lär nog tas i juni nångång! Lite trist men man får väll anpassa sig! Nu säger jag njut av dagen! Peace! /a

Av aleksandra - 27 april 2015 08:03

Godmorgon! Så veckan nådde sitt slut och det blev helg, i Torsdags tog min käraste vän körkort och är så oehört stolt över honom! I fredags sluta jag tidigare och träffade då niko, patte, Jonte därefter slutade kväll med smoothies och gott snack med två favoriter! Och sen blev det mys för min del, lördagen spenderades med bebi som blev sisådär och även niko som körde hela helgen haha..! Söndagen spenderades med familj, böcker och film så blev lite blandat osså var vi här igen! Lilla måndagen! Börjar snart o slutar därefter vid halv2 därefter blir det körning för min del och sen får vi väll se vad dagen erbjuder! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards