Alla inlägg under juni 2014

Av aleksandra - 29 juni 2014 11:33

Tjena!

4 dagar sen jag skrev, när man har sommarlov tänker man inte riktigt på att skriva i sin blogg då man vaknar är trött, lägger sig sent osv. Dagarna har varit kanon, tack för alla som har varit med mig, träffat niko som jag saknar varje gång han åker, jävla tönt, lämnar mig.. :( aja i torsdags fick jag ett samtal från platsen jag varit på o blivit intervjuad till ett jobb, så imorgon ska jag dit o prova på en dag, ska bli spännande med något nytt och det är alltid lika roligt o lära sig nya saker! Så jag ser framemot det, men är super nervös då man ädå måste göra ett gott intryck, så får hoppas på att det går bra! Igår träffa jag några av mina klasskompisar där det blev lite mat o snack, men fick åka därifrån rätt snabbt då ja niko o patte skulle kolla bio och det blev ändrade planer då jag inte fick reda på något -.- men Jonte hängde också med :) så i alla fall den var bra, det var den, kanske skulle vara mer action i den, men jag har väntat på denna film så länge och äntligen asså 22 jumpstreet ser framemot nästa, som de har sagt ska komma ut! Nu ska jag ta det lugnt måste snart fixa mig o åka in till stan för en så liten onödig sak haha pallar inte.. Jaja puss /a

Om jag inte nämt blev jag moster till den här godingen för 3 månader sen, att älska någon så mycket att man kan ge sitt eget liv till en, är så oehört stort!

Av aleksandra - 25 juni 2014 10:55

Tjena! (Godmorgon)

De här senaste veckorna har jag spenderat min tid med mina närmaste vänner, vilket har kännts så himla skönt! Bara få va sig själv, tårar, skratt och mycket mer har uppstått men när man känner i hjärtat, att det är här jag borde vara så har man kommit rätt!
Dessutom saknar jag mina två bästavänner då den ena åkt iväg till dk o jobbar och den andra jobbar för fullt och inte har tid med mig väll..
Jag är trött som fan känns som att jag aldrig blir utvilad men ska inte säga för mycket, andra vaknar 6 haha.. Nu ska jag försöka resa mig upp o äta något :/ hejsvejs! /a

Av aleksandra - 23 juni 2014 14:17

Tjena!

Helgen har flugit förbi så snabbt där jag i fredags sov hos niko, och därefter andra pips, har känt mig omgiven av så fina personer och har haft det jätte bra, nu hoppas jag bara på det bästa med jobbet o så, för jag behöver verkligen det, för att få igång mig själv.. Aja idag tar jag det lugnt därefter vet jag inte vad jag ska göra men får ta det som det kommer! :) /a

-

Av aleksandra - 22 juni 2014 00:52

Hej!

Känner mig ur usel nu när jag inte skrivit på länge, har inte orkat bara. Vissa dagar har flugit förbi, vissa har varit sega som fan, onsdags var jag ju på denna intervjun, det gick som det gick, man hoppas på det bästa, men man ska inte ha för höga förhoppningar och det har jag heller inte. Midsommar firades med de bästa, och mysigt var det! Gott sällskap och god mat, så mycket mat har jag inte ätit på länge säger jag bara, men gott vare! Imorgon ska jag träffa niko picko eller pic haha, och kanske resten av mitt fina gäng", nu ska jag sova och förhoppningsvis blir morgondagen lika bra som gårdagen var! Puss /a

Av aleksandra - 17 juni 2014 10:38

Tjena!

Dagarna har faktiskt varit helt underbara, i lördags träffa jag niko först sen drog han och jag träffa andra polare, därefter kom Jonte o niko vi hämta upp Madde, chilla liddeee.. Och ja för vissa blev det en väldigt känslomässig kväll..
Iallafall sov hos niko somna typ halv5-5 asså var helt klar vaken! Ialla fall chillade därefter med jontich o niko och likaså igår haha jävla motorer säger jag bara! På onsdag ska aleksandra äntligen på arbetsintervju jag hoppas ju på det bästa men ändå man ska ju inte ha för höga förväntningar. Vill bara ändra på mitt liv och nå upp till mina mål! Nej nu ska jag upp o käka något.
Ha det! /a

Av aleksandra - 15 juni 2014 00:56

Tjena!

Lyckan av att få träffa sin bästavän efter vet inte hur länge är obeskrivlig, Gud så glad jag är o få ha en så underbar person i mitt liv! Vad hade jag gjort utan honom ärligt talat? I alla fall chillade, snacka om allt och blev en hel del selfies bara för att haha, därefter åkte han på ärende med Jonte och själv gick jag på lunch, därefter träffa jag en killkompis där det blev mycket snack osv skönt o prata ut, sedan hämtade niko o Jonte mig o vi hämta Madde, kvällen blev som den blev säger inte mer än så. Men avslutades bra ändå med bästa och ska sova här så blir film osv, så jävla glad att just jag fick bli hans bästavän!

Här e lite selfies och andra flippbilder!

Av aleksandra - 14 juni 2014 01:30

killar har börjat likna tjejer?


hur man kan få känslor för en kille bara sådär? hur går det till? Varför måste tjejer vara så himla känsliga, varför kan man inte bara stänga igen sina känslor? nej istället öppnar vi vårt jävla hjärta och sprider alla våra jävla känslor till killar som inte förtjänar det, vafan är vårt problem? och det fula är att vi gör det inte en gång, utan det händer konstant!  

så hur tänker killar?


tjejer kan både ha svårt o öppna sig för en kille eller så öppnar hon sig bara sådär, men vad vill killar egentligen? tjejer är så blinda, klart killarna fjäskar till det och är så fina o rara för att få en tjej i säng? eller så kanske det är en kille som faktiskt menar allt det där? men hur ska vi tjejer veta det dära? är det mening att man ska bli sårad och utnjyttjad för att man inte förstår vad en kille vill?

ifall du vill ligga, bara säg det! nekar tjejen ja då får man gå till nästa, så man inte slösar sin energi o känslor på någon människa som inte ens tänker samma sak och man bara blir sårad i slutändan.


Borde finnas någon vägledning till sin soulmate, hade varit så mycket lättare!

-

Av aleksandra - 14 juni 2014 00:48

Hej kära läsare!

Om jag ska vara ärlig har jag totalt glömt vad jag gjorde i onsdags inget minne överhuvudtaget.. Jag har inte druckit någon alkohol så kan inte skylla på det, måste ha degat eller något, men, i torsdags träffa jag en kill kompis där det blev fika vid stranden och sen en runda på djurparken mysig dag! Dagen avslutades med att jag träffa två av mina favoriter! I dag spenderade jag min dag med min kära bästavän och hennes rara pojke, blev lunch och fika och därefter promenad, och imorgon ska jag träffa min efterlängtade bästis! Gud vad jag saknat honom, fjant bara åker iväg från mig :( Ska försöka sova nu, godnatt /a

Ego pics! Wearing tiger pants!?

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards