Alla inlägg under maj 2014

Av aleksandra - 31 maj 2014 12:32

Hej!
Onsdags fixa jag naglarna med bestie och vi träffa även min andra bestie, älskar det!
Baldagen alltså torsdag var det en hel del stress och panik men det löste sig till slut! Uchh fyfan vad jag aldrig ska hå till Madison frisör salong! Jävla kärring, kom dit och sa liksom vi ses imorgon o så, vet ni vad hon säger? Oj men jag trodde inte du skulle komma? Man ba jag hade förhelvete avbokat om jag inte ska komma?! Jaja men som tur fanns det en frisör som kunde göra frisyr så det blev bra! Balen var väll helt okej om jag ska vara ärlig kunde jag hellre stuckit till en fin resturang med gott umgänge och god mat, men ja, var även med i live sändning i hd haha pinsamt! Vi stack halv11 från balen ja, Madde o Jonte, blev hämtade av min syrras man, där de bjöd på käk och dricka därefter var alla fucking affärer stängda så vi kunde inte köpa något, dyrt var de också ute men fyfan va kul jag hade haha YOLO hemma 4-halv5! Idag ska det kanske festas ännu en gång annars blire mys med bästa så kvittar vilket, både blir bra! Nu ska jag fortsätta vila, 5 fucking dagar sen tar aleksandra studenten helt sjukt!! Puss/a

[Bild]

Av aleksandra - 27 maj 2014 22:28

Hej!

Viken dag! Somnade 12 igår natt, och vaknar vid 8 av att mamma och min mormor tekniskt sätt skriker när de pratar, jag somnar om vid 9 har något öppnat kranen och vattnet rinner skit högt.. Jag trodde jag skulle döda någon, så jag tänkte rätt värdelöst o somna om.. Så jag vaknar äter, fixar mig åker in till stan, träffar syrran sticker till Arbetsförmedligen vilket bara är rent skit! Tror ni jag hitta något i stan? Nej.. Blev så in i helvetets hungrig så vi drog hem, vid 6 kom mamma och vi stack till väla och det tog 20 minuter och jag var klar. Kom hem, tagit det lungt och nu måste jag sova för att jag ska vakna 6 för att jag börjar halv9 för att skriva utvärderingar som varar i 10 minuter.. Men ska även fixa mina naglar vid 3 med min söta vän, något positivt.. Nu är jag helt slut och en helkroppsmassage hade inte suttit fel! Godnatt /a

Av aleksandra - 26 maj 2014 23:45

Hej!

Igår natt somnade aleksandra sent, kollade en film och därefter kunde jag inte somna, halv1 -1 blev nog klockan, vad gör inte mamma sen? Jo hon kommer in o väcker mig 06:20 snacka om trött, på något sätt lyckades jag lyfta mig upp ta på mig,packa, sminka mig och åka, hur? Var energin kom ifrån? Ingen aning! Slumrade till några gånger i bilen men blev inte så mycket till sömn. Kom hem och hade extrem ångest över gårdagens mat, där vi åt kakor, glass osv.. Så alltså hade sovit 5 timmar, spenderat 7 timmar i bilen helt slut, aleksandra tar på sig träningskläder och springer fult ös 30 minuter på spring bandet och blev även lite styrka som avslut, sen skulle jag vila, tror ni det gick? Nej.. Så har suttit och bara tagit det lugnt.. Imorgon ska jag till Arbetsförmedligen och prata, och därefter handla in de sista sakerna som behövs inför balen! Nu är jag helt slut psykiskt och fysiskt, aleksandra säger godnatt! /a

Av aleksandra - 25 maj 2014 17:38

Hej!

Resan var lång men det blev många pauser också haha faaan vad kissig man blir asså! Haha, så ni sitter vi här jag o mamma samlad med all släkt med kakor och glass och frukt o mög haha gott och mätt! Imorgon blir det upp tidigt och hemresa inväntas men nu ska vi njuta av vårt goda sällskap, tack o hej! /a

Av aleksandra - 25 maj 2014 07:31

Godmorgon!

Nu beger vi oss till Norge, tidig morgon men jag är faktiskt inte trött alls! Så nu kör vi 5 -6 timmars körning! Ses på måndag eftermiddag nu ska jag njuta av resan! Puss /a

Av aleksandra - 24 maj 2014 22:31

Hej!

Vid halv3 börjades det lyftast och gå upp och ner från fjärde våning ett x antal gånger, tunga lyft också asså gud.. Tro mig det var jobbigt! Men allt gick så snabbt och på bara någon timme eller två var allt klart och det var dags o åka tårar släpptes och det kändes hemskt och se min bästavän gråta såklart jag också börjar gråta! Shes my soulis, i alla fall det blev sen god middag med familjen, har inte ätit så mycket på länge och gott var det, åt som att jag aldrig sätt mat, men om man jobbar och rör sig mycket blir man an hungrig! Därefter väntade jag in Madde och vi tog en promenad till affären och hittade därefter en mysig plats o sitta på och där spenderade vi sittandes med massa prat och mysigt var det! Den tjejen är värd o älska, i alla fall jag ska till Norge imorgon, det blir av trots allt, men aleksandra ska upp klockan 7 inte lika roligt! Så nu ska det sovas för jag måste få min sömn, annars blir jag bara så kinkig, godnatt /a

Av aleksandra - 24 maj 2014 11:28

Godmorgon!


Jag vakna faktiskt typ tio i 11, sitter med en kopp kaffe och väljer lite låter inför resan, (ifall jag nu följer med), ska ta och äta lite frukost nu, sen ska jag ta på mig ett par hyfsade bra kläder, för jag ska hjälpa till med flytt ju! vid halv2 så ska ta det lite lugnt nu, innan jobbet börjar för fullt!  /a

Av aleksandra - 23 maj 2014 23:31

Hej!

Blev ett litet sent inlägg, men.. Min dag spenderades först med min syster och min lilla söta systerdotter, det blev promenad och lunch, så himla gott! Speciellt när man äter på graffiti mmm! Därefter promenerade jag senare på kvällen till bästavän där jag hjälpte" till med tvätten (hon gjorde det mesta) haha, sen kasta vi lite grejer o sånt, för imorgon flyttar min bästavän, fast som tur förblir hon kvar i höganäs! Men jag hade ändå accepterat vilket val hon än väljer, trots att min saknad hade varit gigantisk! Men i alla fall det blev även fina pratstunder, kan bara säga såhär, jag har världens bästavän! Så i alla fall imorgon ska jag hjälpa henne med flytten min syster kommer även hem till oss så det blir middag o sånt, på söndag beger jag mig till Norge förmodligen, inte säkert ännu. Nu ska jag fan sova! Godnatt /a


Här får ni lite bilder, bland annat att jag fick gå i mörker helt själv! Hemskt hah men jag är hemma o säker så det är bra!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards