Alla inlägg under maj 2014

Av aleksandra - 5 maj 2014 23:46

Tjena!

Dagen kan man säga var rätt dryg men två uppgifter gjordes klart, gått igenom mitt prov, lånat bok och läst 100 sidor, Gud vad jag är bra! dessutom får jag vara ledig imorgon eftersom jag bara har två lektioner på tisdagar, specialpedagogik och svenska?, jag är klar med allt i specialpedagogik och svenska ska jag läsa en bok, då kan man lika gärna stanna hemma och läsa boken? Ska bli skönt och sova lite längre, men imorgon blir det plugg & träning trots ledigheten, godnatt! /a

Av aleksandra - 5 maj 2014 10:09

Godmorgon!

Morgonen var rätt tröttsam men det har varit värre säger man! Men lite har man åstadkommit, nu har vi håla till 12 och sen blir det lite shopping och smoothie, vill man komma något vart med sitt mål måste man kämpa för det med! Nu får ni ha det bra så länge! /a

[Bild]

Av aleksandra - 4 maj 2014 22:19

Hej!

Idag när jag vakna så sa jag till mig själv : idag måste jag fan göra något, jag måste träna, jag vill röra på mig, jag vill nå mitt mål och tro mig jag rörde på mig blev ändå en hyfsad lång runda, trots att ingen tror mig, men det får man bara motbevisa eller inte bevisa alls tror de inte mig är det deras ensak, jag vet vad jag gör och jag har mitt mål! Så på något sätt har jag ont i min höft så får vi hoppas det går över, ska till skolan imorgon ju! Och har även varit med bästaste vän, gick en promenad snackat lite skit osv haha! Skriver imorgon, godnatt! /a

Av aleksandra - 3 maj 2014 19:01

Tjena!


Denna helgen måste nog vara den drygaste någonsin.. uch.. vädret har blivit sämre.. känns som om jag inte åstakommit någonting idag, känner mig inte så bra :( Jag som ska vara positiv här va!

Men kom verkligen på hur glad jag egentligen är, hur bra jag mår, tårar rinner inte längre, smärtan i magen finns inte längre. En tung sten har släppt från mitt hjärta och det känns så himla skönt och vara själv, klara sig på egen hand, utan att någon säger åt dig vad du ska göra. Tack! tack! tack! love life <3

Av aleksandra - 3 maj 2014 12:33

Godmorgon! För min del.. Haha
Första gången jag sovit såhär länge på vem vet hur länge! Gårdagen blev inte riktigt som planerat då jag inte pw utan blev en träff med Madde med massa snack, blir i dag istället, får ta en extra runda! Varit lite lat på sistone, inte bra! Så jag vet inte vad som händer idag ska nog bara ta det lugnt, sen får det bli träning! /a

Av aleksandra - 2 maj 2014 14:55

Tjena!

Riktigt trött när jag väl vaknade 10 haha whaaat? Nej men har gjort klart 1 uppgift och pluggat till prov, käkat och nu ska jag ta en powernap ska nog ut pw istället, puss /a

Av aleksandra - 1 maj 2014 22:33

Godnatt!

Ja det blev en sen grillning men en trevlig en! Är tacksam att jag har så underbara människor i mitt liv, som gör mina dagar så mycket bättre, imorgon blir det joggning och plugg, så får man ta tag i lite saker 5 inlämningar och 2 prov sen är man klar! Cant wait! Alltid tänka positivt, väntar man på något bra, väntar man aldrig för länge! Puss /a

Här får ni en sen selfie :*

Av aleksandra - 1 maj 2014 15:37

Hej mina läsare!

Jag skrev inget igår men, svenska nationella gick hyfsat bra, dagen var lite dryg men det blev hem skulle försöka "plugga" men det funkade inte så bra då jag verkligen inte förstod något, men Valborg var riktigt kul speciellt med det finaste umgänget, inte riktigt som jag tänkt mig men det var ändå lyckad kväll! Sov hos Nikola och nu är Madde också här snart blir det grillning på det också väntar bara in Jonte kan inte bli bättre! Skriver kanske ikväll också! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards