Alla inlägg den 17 maj 2014

Av aleksandra - 17 maj 2014 14:13

Tjenare! 


Sorry inte skrivit på ett tag, dåligt av mig..

Men i onsdags redovisa jag mitt fördjupningsarbete vilket gick riktigt bra, ideologier blev det inte för massa komplikationer.. men det görs på måndag, annars i torsdags redovisa jag min bok redovisning vilket också gick super bra, provet i Histora gick också bra fick godkänt, vilken lycka! Sen gjorde vi ju prov igår på den nya kursen och jag vet att jag fick godkänt så vilket betyg jag fick vet jag inte än, men att bara få höra att : Aleksandra du har mer än E, men jag snabbrättar nu, gjorde hela min fredag till något ännu bättre! Sen sökte jag in till ett jobb och där det stod att jag skulle få en eventuell intervju, spenderade även fredagen med min betydelsefulla vän, och därefter träffa jag madde dagen slutade även att jag fick ett till presentkort på väla haha och därefter fick min säng ta emot mig för snacka om trött och ja jag vaknade halv1 hehehe...

Var på väla i torsdags med världens bästavän, där jag köpte ett par snygga jeans och en underbar topp på zara, in love, just sayin! Hittade även en underbar klänning på Hm men hade inga pengar då så väla blir det nästa vecka för jag ska ha den klänningen! behöver verkligen en studentklänning med.. haha.. nu har jag två uppgifter kvar sen är jag klar med ALLT. Hejdå skola, hej arbetslöshet hahaha, puss /a



Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards