Alla inlägg den 13 maj 2014

Av aleksandra - 13 maj 2014 09:08

Godmorgon!


Gårdagen var tröttsam, rengning och dyster. Men hade redovisning där jag faktiskt var super nervös men klarade det aldelles utmärkt. Idag är det ännu en redovisning om specialpedagogik där vi genom tvärgrupper ska anteckna skillnaderna/likheterna mellan våra åsikter och därefter återberätta dem, därefter är vi även klara med den kursen, gäller bara och klara det. Sen har vi två prov och ett fördjupningsarbete och en bokredovisning. Vill helst bara få alla arbeten rättade så att man kan andas ut och ta det lugnt, 10 dagar kvar sen får man inte lämna in någonting längre. Så det är bara och hoppas på det bästa! 

Börjar min första lektion 14:20 idag med redovisning sen hem! och jag är vaken nu?

jo jag ska nämlingen träffa min syster och min lilla systerdotter och äta frukost med henne, så blir mysigt att spendera lite tid med dem. Idag hämtas även balbiljeten,balefterfest pass och studentefterfest pass, cant wait!

Ni får ha en underbar för övrigt, trots det dystra vädret! puss/a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards