Alla inlägg under oktober 2013

Av aleksandra - 20 oktober 2013 23:01

Ibland håller man saker för dig själv, oavsett hur sur,arg och ledsen man är så säger man till sig själv : gör du något nu så blir det bara värre! Men så kommer den dagen där allt verkligen nått toppen då är det försent.. Man spricker allt man håller inom sig spricker, man orkar inte mer helt enkelt.

Av aleksandra - 9 oktober 2013 07:25

Godmorgon!
Kan inte påstå att jag sovit bra men jag har sovit hyfsat bra, får ju trots allt skylla mig själv då jag somna i 2 timmar när jag kom hem, men jag förstår verkligen inte hur en skoldag kan göra dig så otroligt trött! Ja nu är det onsdag igen. Tänk hur livet passerar man vaknar, äter går till skolan, är i skolan, tar bussen hem, pluggar och somnar, and all over again the next day. Vi gnäller på skolan att vi måste upp tidigt att vi slutar sent men ingen har riktigt förstått att det är det vi kommer sakna när skolan är över, då får vi sova hur länge man vill men vad är meningen med det egentligen?
Ska dra till bussen, puss!

Av aleksandra - 1 oktober 2013 21:28

Ni vet när man har den där känslan då man verkligen vill träna för att ja många anledningar, och sen kommer man på att jag är förkyld och hostar, så det funkar inte på det viset tyvärr.. #feeling sad#

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards