Alla inlägg under februari 2012

Av aleksandra - 27 februari 2012 21:01

Godkväll! Hur har min dag sätt ut hmm..? juste ja! första praktikdagen idag, gick faktiskt galant, och börjar redan stortrivas, vilket är jätte bra ju! jag började 9-4 ungefär så, det blir bra.. Träffade även mina små kycklingar idag, och jag blev faktiskt jätte glad att de väntade på mig, jonte, madde & patryk vad hade jag gjort utan er? så söötaa haha. 

Kom hem och har haft så ont i ryggen så jag vaknade för 1 timme sedan, ska lägga mig igen, var tvungen och vakna det väntade pannkakor på mig hehe, annars ska jag snart göra v mig för att sova igen! ser framemot imorgon ni får ha det bra i skolan HAHAH skoja puss!



Av aleksandra - 26 februari 2012 00:59

hej mina läsare! Hur mår ni? själv är jag riktigt trött så snart blir det sängen, håller på att bli gammal asså haha   Min dag hmm.. lite tråkig, har vart hemma & degat, vaknade runt 12 så, träffade madde senare på kvällen 1 timme typ. Har inget speciellt & skriva om, kanske för det inte hänt mig något speciellt.. kan inte förstå att "imorgon/idag är det redan söndag, asså fan back to the same shit, vakna tidigt pendla åhh, men jag ska praktisera i 5 veckor sen påsklov kan inte klaga såå mycket, men så har vi det här, jag ska vara med små barn i 5 veckor haha, men ingen skola WIHOOOOOO! puss & godnatt på er!   

Väldigt smutsig spegel, och även en desperat bild när jag var trött, och riktigt sköna mjukisklädor aahhhhh.   




Av aleksandra - 24 februari 2012 22:38

Hallå mina läsare! Kan berätta snabbt vad som har hänt mig under de två dagarna jag inte haft tid att blogga något.

Igår sov jag nämligen hos min syrra vilket var väldigt trevligt det var även mycket mat haha nice! det blev lunch sen fika, sen myste vi käka gottis, och kolla på en väldigt bra film faktiskt, mysigt var det & saknar redan henne.. aw.

Ialla fall idag var dagen väldigt rörig om man ska förklara den på exakt. Eftersom min syster började väldigt tidigt idag fick vi vakna lite tidigare så duchade snabbt så bryggde vi kaffe åt frukost sen stack jag till mamma & där väntade jag på madde, pallar inte hänga på knutpunkten precis. Träffade älskling i typ 5 sekunder, sen spenderade vi dagen med jonte & william sen åkte vi & träffa älskling i typ 1 timme nu sitter jag här & typ döör hur tråkigt det är, men mår inte så speciellt bra, och pallar verkligen inte kolla på big brother det är fan skämmigt nu. HA DE PUSS.


Till alla som jag älskar. puss    

Av aleksandra - 22 februari 2012 21:30

Godmorgongodnatt.. Gårdagen/kvällen/natten blev lyckad, faktiskt vi hade väldigt trevligt.. det måste vi göra om! 

Har inte sovit hela natten, jag är SÅ JÄVLA TRÖTT..härligt   hihihi. Precis när jag somnat & hade det som bäst väckte madde mig och förstörde inprincip ALLT. fjant. Klockan var då 1, det blev frukost sen chilla, klockan blev 4 när jag kom hem, det blev sängen dirrékt till 6, väcktes av mamma det blev kopp caffe sen glee, och nu sitter jag & måste hålla mig vaken till big brother & glee, är så jävla trött.. buhuhu... 

Tro det eller ej, men jag gillar faktiskt denna bilden hehe     






















Av aleksandra - 21 februari 2012 17:48

hej folket! Dagen har varit dryg men det betyder inte att kvällen kommer bli det  

Snart kommer killarna, sen äntligen MAT är så jävla hungrig, vetifan varför?

Det ska sjungas & ätas hela kvällen jao,  feta vi är svär haha!   kööösssss! 

Av aleksandra - 20 februari 2012 20:46

Men hallå gott folk! detta är en av dagarna jag är riktigt glad & taggad så det hurrar vi för jao! 

hur mår ni? jag mår nog perfekt   hihihi vad gör jag? hmm ingenting, sitter vid datorn, hehe, väntar på

big brother   Vad har hag gjort idag? öh.. vaknade 10 fyy fööör tidigt liksom. Det har liksom varit affären handlar gottegott, chillat hos madde & nu är det bara att vänta till imorgon! för imorgon blir det madde & mina killar mysiigt jaaocsh! 

kääärleeek till er!  

HAHAH världens sötaste <33333333333333   


Av aleksandra - 19 februari 2012 22:00

hejsan! inte på så bra humör egentligen, orkar inte ens skriva, men jag måste ta ork och göra det. Kvällen igår var vild med bääääästaaaa. Mina fötter svider & kan knappt stå på mina ben och mina ögonlock slocknar när som, jag sov hos madde som jag nämnde jätte mysiigt var det   Vi sov till 2, jag kunde sovit längre men hon väckte mig för hon ville  äta -.- ajjja vi käka chilla vid tv:n, runt 4 hämta pappa oss, kom hem somna dirrekt, vakna halv8 och orkar ingenting, sitter & glor big brother, stor kärlek  

lite missbildad bild, men fan vad jag älskar dig!       

Av aleksandra - 18 februari 2012 12:08

Hej.. ni får ingen godmorgon för det inte är någon godmorgon.. Jag vakna halv12 med att min hals tar kål på mig, och att jag är täppt i näsan, känner även ingenting, och hostattackerna kommer även då & då jätte roligt! Men det skiter jag i, hostan försvinner nog under dagen, kommer vara lite täppt i näsan men det spelar ingen roll! idag ska vi ha det feeeett!   puss på er, bloggar antingen senare idag eller så blir det imorgon! pussssssss 

En riktigt gammal bild, vi var på bussen på väg till hbgfestivalen, tror vi gick i typ 7:an eller 8:an ingen anning..

bjuder på den här!     

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards