Alla inlägg under februari 2012

Av aleksandra - 17 februari 2012 19:47

Hallå gott folk! min dag idag.. hmm.. har följt med Carro till tandläkaren, alltså var tvungen att vakna 8 på min första lovdag, buhuhuhu. menmen, kom hem soooov, riktigt häärliigt. Drog sedan hem till Madde där jag och hon sa hejdå till hennes mamma, sen bakade vi kladdkaka som faktiskt blev god, men vi åt bara en fjärdedel var, fan va mättande, ialla fall vi har glott på greys anatomy & ghost whispers, nu är jag hemma och käkar.. o ja just det har fått en litten förskylning.. great! Imorgon blir det madde igen ser framemot det pussss 


Visst är jag så JÄVLA vacker HAHAH? denna bilden måste ha tagits när jag gick i 7:an japp..      





Av aleksandra - 16 februari 2012 19:56

hej hjärtisar! Äntligen looov säger jag bara! ingen skola eller lektion på 7 veckor! hihi tror jag svävar bland molnen.  

Vi är lediga imorgon för det var öppethus  Denna dagen gick långsammt i början, vi hade idrott (pingis) det blir jävligt tråkigt när man är riktigt hungrig. Sen hade vi en snabb genomgång. Sen film som faktiskt var bra, sen fick vi sluta, det blev älskling sen hem, sitter ensamm och oroar mig för min idiot till bror..

jaja menmen nu kollar vi det positiva  


detta förväntar vi oss :

* 1 veckas loooooooooov

* 5 veckors praktik

* min födelsedag!

* 1 veckas lov igen 

7 fucking veckor utan skola? kan inte bli bättre!


alltså 7 veckor utan någon skola wiihioooo!

Av aleksandra - 15 februari 2012 18:01

In my as. HIhihihi hej! Hoppas ni mår så jävla bra, för det gör jag!  

Tralalalalala.. Gårdagen spenderades med mina 2 halvor madde & bebis. BÄSTA. 

Denna dagen var så JÄVLA dryg att det inte är sant, är så himla glad att den äntligen är avklarad! puh..

Idrottsprovet avklarat! har även gjort om mitt matteprov, och det slutade galant! ett prov kvar sen kan jag pusta ut! Fick C på svenskan idag igen rätt bra ändå.. tycker jag är bättre i gymnasiet än vad jag var i 9:an? Bara positivt!

Happyhappyhappy.. tralalalaala.. 

Helgen är även fullpackad, men säger inte vad  pussss


We know we are sexy, you dont have to say it..     

Av aleksandra - 14 februari 2012 10:28

Godmorgon på er!  Har ungefär precis vaknat & har hunnit äta frukost, känner att livet är härligt. 

Jag sörjer för er som varit tvungna och vakna tidigt och åka till skolan! 

Ska chilla vid datorn ett tag sen blir det duchen, fix a) och ta cyklen och mot bussen. 

Sen drar jag mot mamma där jag sen kommer vänta på älskling eftersom han ännu inte slutat då. 

Stackare haha jag klagar inte!   


  Glad alla hjärtans dag på alla er, ingen ska vara tvungen att känna sig ensam idag, därför vet ni att en dag kommer även ni hitta kärleken!  



   

Älskar dig älskling   


Av aleksandra - 13 februari 2012 21:36

Hej min söta bloggläsare! NY vecka och även fullpackad vecka. Den här veckan är väl rätt härlig ändån.

Denna dagen var plågsam, Fast den gick rätt snabbt ändå. Så fort svenska provet var avklarat så va det över, jag kunde pusta ut. Men känner att jag kommer vara tvungen tvungen att göra om det igen.. pga av en viss anledning. ÄCH!

Imorgon är jag ledig medans ni måste upp tidigt sover jag lungt. Eftersom det är allahjärtansdag träffar jag min älskling imorgon. hihi puss på er!


Typ min vecka :


Måndag - ÖVER 

Tisdag -ledig (alla hjärtans dag)

Onsdag- prov..

Torsdag- bio med skolan

Fredag - ledig 

kan det bli bättre likssom? hihi 


Söt liten bild för längesen, bjuder på denna sååå "vackra" bild! hihihi poss!      

Av aleksandra - 12 februari 2012 20:46

Gårdagen var rätt mysig, var med mamma hela dagen och kvällen avslutades hos min söta madde, med att kolla på melodifestivalen där Ullrik kom vidare hihi, vad glada vi blev! 

Morgonen började inte riktigt som jag hade tänkt mig jag vaknade vid 11 ungefär, med värsta mensvärken. Det slutade med att jag grät och kunde inte röra mig, jag visste verkligen inte vad jag skulle göra. Jag gick & la mig igen och vred och vände på mig..

Men ingenting har fungerat, och smärtan har kommit tillbaka. Jag HATAR denna dagen helt seriöst. Inte bara för det är söndag utan hela dagen har varit dålig. Att jag inte ens orkar äta.. då är det illa.. vet inte riktigt om jag kommer kunna resa mig ur sängen imorgon men vi får väl se. Hoppas ni mår mycket bättre än vad jag mår! kramis /A

   



















Av aleksandra - 11 februari 2012 13:22

Hejsan underbara läsare! 

Vaknade 6 på morgonen igår som vanligt, mamma körde mig till bussen pga att min cykel var sönder. Vi hade bara två lektioner Svenska & mattematik. På svenska lektionen gick det riktigt snabbt, men när det gällde mattelektionen så var det lite drygt. Men ajja, klockan blev halv12 och min skoldag var över! Väntade med Minela tills hennes buss kom, senare väntade jag på madde i typ 1 timme. När hon äntligen hade kommit från malmö, gav vi oss av till Ebbas fik, där vi fikade & hade det väldigt trevligt. Träffade även älskling & hans vänner, däremellan hände det lite saker som inte var väntade.. 

jag, madde & patryk tog bussen tillsammans och patryk & jag hoppade av på berga medans madde åkte vidare till höganäs. Vid 9 drog jag mot bussen, men när det var 3 minuter kvar tills bussen skulle komma upptäckte jag att min mobil var borta.. jag fick värsta paniken och visste verklligen inte vad jag skulle göra.. jag sprang hem till älskling och då höll hans mamma i min mobil och jag började verkligen gråta så glad jag var..

Idag ska jag träffa mina kära madde hihi. pusss


i love you my dear        

Av aleksandra - 9 februari 2012 18:08

Hejsan mina läsare har inte varit på datorn på jäääääätte länge så har inte varit så tillgänglig, bloggar från mobilen nu så det blir inte så långt inlägg. Veckan har gått jätte snabbt enligt mig! Redan fredag imorgon fy vad sköööönt! Så sitter på bussen nu ska hem och käka sen blir det nog bara och ta det lugnt är riktigt trött. Fick även reda på idag, att vi har prov på måndag ojdå aleksandra...-,- menmen då är det bara att plugga.. Imorgon blir det först Madde sen älskling slutar ju halv 12 kan inte bli bättre! Puss på er!;)

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards