Alla inlägg under februari 2012

Av aleksandra - 5 februari 2012 12:31

Godmorgon!  Har inte sovit så värst bra på grund av att päronen vakna 8.. osså ska de prata och hålla på. Men det var väldigt mysiigt med madde idag, vi vakna för ungefär enhalvtimme, vi har hunnit käka frukost & nu sitter vi i mitt rum och chillar vid datorerna, vet inte riktigt vad som händer idag men det får vi se, blir nog bara att lata hemma eftersom det är måndag imorgon.. deppa idag då.. haha.. köösss   


Jag och min kära madde. Vi hade inget liv, och det har vi fortfarande inte.. hihihi     

Av aleksandra - 4 februari 2012 23:19

Hej mina hjärtan! Ska berätta snabbt vad som hänt. I fredags var jag med min älskling,vilket var väldigt mysiigt. Idag är jag med min kära madde, vi va istan träffade några kompisar väldigt trevligt faktiskt om jag ska vara ärligt. Men sen blev allt fuckt up:/ Meningen var att jag skulle sova hos madde, men det blev inte av så hon sover hos mig istället. Mysiigt. Om ni bara visste vad vi gör   hihihi. Just nu glor vi båda i våra datorer så inget speciellt händer. Imorgon blir det bara chilla& och deppa eftersom det snart är Måndag igen..</3


Detblir ingen bild denna gången, inte min dator!   


Älskar dig min söta sockerbit   

madde   



Av aleksandra - 2 februari 2012 20:34

hejsan! Har inte bloggat på ett tag som ni själva har sätt. Har inte haft tid, massa läxor, brist på tid & sånt. 

Veckan har gått riktigt snabbt om jag ska vara ärlig, men onsdag.. asså jag trodde jag skulle döda mig själv, fyfan vad drygt det gick! ohh.. Har varit med madde , hon har inte mått så bra heller. Idag träffade jag min älskling, saknat honom faktiskt. Så vi var tillsammans i några timmar. Sen kom mamma och hämta maj.

FYFAN vad kallt det är ute asså helt seeeriiöst! När man inte har några vantar eller mössa och ska cykla då är det kallt kan man sä! Men det är fredag imorgon äntligen! Mysiigt. Slutar halv12 imorgon, så ska jag hitta praktisk plats sen vet jag inte vad jag hittar på imorgon, kanske älskling. Men madde blir de på lördag. Love you. 


Söt sommarbild      

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards