Alla inlägg under januari 2013

Av aleksandra - 31 januari 2013 22:08

Hej allihopa dagen har varit si så där, om man ska sammanfatta den rätt. Käkat, pluggat och tagit en jäkligt lång duch det var ett tag sen man stod i duchen 1 timme! Skönt var det bara låta vatten dropparna rinna. Jaja, imorgon är det dags efter allt slit ska vi redovisa vår sex och relationer powerpoint vill få det gjort bara..! Sen är det fredag ska träffa bästavän åhhh vad jag saknat dig min pingla! Godnatt /a

Av aleksandra - 31 januari 2013 12:19

Hej! Sitter 1 timme innan idrotts lektionen ska börja i Olympia hallen -,- skit kul! Ha! Stormen förvärrar ens humör, seriöst.. Man vill nästan gråta när det är dags och gå ut.. Blö på detta asså! Jahaja men slutar snart så tack för det i alla fall! Ha det bra så länge! /puss

Av aleksandra - 31 januari 2013 06:56

Usch hade ingen lust och vakna idag så himla trött, det var ett mirakel att jag gick upp, dessutom gör vädret en mycket deprimerad, har ont i magen så kan inte riktigt äta något så jag får nöja mig med en kopp te, panodil på det, sen kilas det iväg mot bussen, kollat ut? Testa kolla ut ingen vacker syn.. Men mamma kör till bussen hihihi ! Puss


Btw. Grattis Elin på din fina dag må du leva i några 100 år, haha ha en underbar dag hjärtat!<3

Av aleksandra - 30 januari 2013 16:46

Hej! Sitter hos min syster för tillfället snackar lite och dricker kaffe, rätt mysigt ändå. Ska till min fina mor senare, och tack o lov att skoldagen är slut, nu är det bara torsdag och fredag kvar! KOM IGEN NU FÖRFAN! Ni får ha det bra! Puss /a

Av aleksandra - 30 januari 2013 12:15

Jag kan inte förklara hur tacksam jag är att jag fick ta del av all energi, inspiration, tro, hopp och kärlek!
Tro alltid på dig själv!
Love laugh Belive and smile..
and thats all you have to do!

Av aleksandra - 30 januari 2013 07:17

Godmorgon.. Jag är så trött! Men jag vill tacka alla de som var på föreställningen och gjorde något möjligt, att visa att man visst kan göra det man vill, lev i nuet! Tack för inspirationen!

Ialla fall godmorgon, ska käka frukost nu och eftersom att jag sover hos min syster har jag bara en bit att gå till skolan så stress behövs ej! Ni får ha en super dag! /a

Av aleksandra - 29 januari 2013 07:32

Godmorgon! Sovit gott? Jag har väll sovit rätt gott. Idag gäller det bara att jobba på i skolan sen träffa mamma, och därefter föreläsningen klockan halv6 ska bli kul ju! jaja vi hörs i eftermiddag, puss! /a

Av aleksandra - 28 januari 2013 21:44

Haft en si sådär dag kan man väll säga, får se vad tisdag för oss till, spännande eller dryg? Vi får se, men det jag ser fram emot är föreläsningen face cancer! Ska bli spännande att lyssna på! Ska även sova hos min syster vilket kommer bli super mysigt! Puss och ha en god natt! /a

Jag bjuder även på denna bild som är tagen för några minuter sedan då jag är osminkad.. Att jag vågar!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards