Alla inlägg under januari 2015

Av aleksandra - 30 januari 2015 07:12

Godmorgon! Trött som fan med vad ska man göra right?
Idag kämpar vi på, på jobbet därefter ska jag träffa beb, sen blir det packning inför imorgon, så himla roligt! Helt hysterisk hah, nu ska jag åka iväg på jobb, ännu en månad utan någon frånvaro alls! Jag har håller mig frisk hela "vintern" och jag är så himla glad för det! Puss

hej

Av aleksandra - 29 januari 2015 22:11

tjena!


Denna dagen är jag glad att den är över, tack så mycket, alla dagar är bara så himla jobbiga, nej men imorgon är det äntligen fredag, ska träffa bebi, och packa hihi för ullared here we go, 1 dag kvar! så himla kul dessutom har jag ju inte sett de på länge så det lär bli bra. Fredag here we go! Så nu ska jag sova, eftersom jag är oehört trött inte bara det ska upp 6 imorgon, bara att älska livet! 


puss

Av aleksandra - 28 januari 2015 16:58

Hej igen!

Asså det är inte tanken av att träna som är jobbig utan tanken av att man måste ta på sig kläderna och resa sig från sängen, #värstasomfinns# oavsett vad kommer alltid sängen älska mig på ett eller annat vis hah, så nu ska jag slita mig ifrån sängen och ta på mig träningskläderna, trots att min ena axel är helt fuckt.. Och ja denna dagen är över nu kör vi på med torsdag hela barnskaran.. Sen förhoppningsvis ska jag på ansiktsbehandling och till helgen åker jag och tjejerna till Ullared! Hyrt stuga så blir roadtrip också hah, shopping hihi hysterisk (y) nu jävlar, ha det! /a

Ego pic!

Av aleksandra - 28 januari 2015 13:33

Hej!

Tuff arbetadag, har rast nu den slutar ändå om 5 minuter så det spelar ingen roll, har ont i axeln ingen anning om hur då jag tränade lår och rumpa igår, aja idag blir det mage jag hoppas jag verkligen orkar för just nu känns det som om jag håller på att falla ihop.. Så mycket idag att min hjärna är nog borta.. Aja slutar 4 så bara att knipa ihop o köra hårt! Hej så länge! Puss /a

Av aleksandra - 27 januari 2015 17:12

Hej..

Magen har faktiskt blivit lite bättre nu, jag vet inte kanske tål jag inte choklad något med det är det.. Annars går inte kärleken så bra just nu, och jag vill fixa det men jag kan inte. Så jag åt glass idag vilket inte var OK, så ska iväg och träna och idag tränar jag egentligen armar o bröst men får istället bli rumpa o lår då jag inte har de rätta övningarna än för armar, så nu drar jag, ha det! /a

Av aleksandra - 26 januari 2015 13:08

Hej!

Förra veckan var sömnlös och tröttsam och hormonsvängningar.. Bråk mer killen och familjen fick dessutom ont i magen under helgen och har inte alls ätit bra..
Men vinterfesten var faktiskt fett kul, så roligt man ändå kan ha det när man är nykter!! Träffat min syster och min fina stjärna och nu sitter jag på jobb och faktiskt räknar timmarna då jag verkligen inte hänger med denna dagen, jag är här men ändå inte.. Oehört trött.. 3 timmar till!

Av aleksandra - 22 januari 2015 17:11

Hej..

Ännu en sömnlös natt och morgonen var ju bara allmänt skit-.- så min jobbedag är över och jag är så glad faktiskt för denna dagen har bara känts för jobbig.. Trött och seg imorgon är det fredag och även vinterfest med kollegorna, så det blir spännande förutom att jag definitivt skippar spriten, kör ju all in med träningen nu! Lördag ska jag träffa min fina pojkvän och söndag är det kalasfirande! Sitter på bussen ska snart av köpa kaffe och Njuta tänkte besöka mamma o min söta systerdotter! Fredag komigeen! /a

Av aleksandra - 21 januari 2015 21:33

Hej..


Allting bara går upp och ner konstant, träningen börjar gå riktigt bra sökt och hittat nya övningar som man kan göra utan redskap för att för tillfället tränar jag hemma där jag fortfarande har en del redskap mini gym", men med tiden så tror jag, jag börjar hemma, då jag är ny börjare och vill gärna hitta mina övningar.

Sen är jag så himla känslig och trött hela tiden.. och det är faktiskt rätt jobbigt, vet inte om det är pms eller bara överlag, men det är inte speciellt roligt, dessutom känner jag bara mig tom, och besviken på hur vissa människor kan beete sig. Im off, godnatt! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards