Alla inlägg den 13 januari 2015

Av aleksandra - 13 januari 2015 19:56

Hej!

Dagen var jobbig kan lätt säga det på förmiddagen var den bra men sen på eftermiddagen börja min kropp känna sig helt stel och trött och allt det dära uch. Men det är såhär jag kom igång med min träning innan jul där jag träna i 3 veckor streck sen kom ju julen jag hade ingen möjlighet till att träna, men nu äntligen ska det sättas igång igen, tränade idag (styrka och kondition) var jobbigt men kändes skönt faktiskt inget sött för min del heller började i måndags och har gått bra dessa dagar, lite jobbigt med sötsuget osså men jag har klarat att inte äta något sött i 3 månader så jag klarar mig, alkohol för min del är också utesluten! Nu börjar livet, är också oehört nervös inför torsdag då jag ska på intervju så har ett stort beslut att ta ifall jag ska fortsätta med detta jobb jag har eller ifall jag får det andra ska börja med det.. Ingen anning hur jag ska göra..
/a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards