Alla inlägg under augusti 2012

-.-

Av aleksandra - 29 augusti 2012 17:26

hej! Min dag har inte precis varit den bästa, redovisningar hela dagen.. förutom en lektion där jag hadde Engelska6, vi pratade lite om de kända klasikerna (staving?) osv.. lunchade på ebbas fik för denna gången! var med en bit på de andra redovsningarna, där jag sedan begav mig till läkaren när jag var i närheten av skolan såg jag elin & josse vilket betydde att jag redan slutat, men när jag sitter på bussen det är då jag kommer på att jag inte lämnat in en uppsats.. fint. Dessutom skadade jag samma finger som igår fast på andra handen.. mitt liv blir bara bättre och bättre.. eller vad tycker ni? ajja sjukt trött, väntar på att mamma ska komma hem ska ta ett snack med henne, sen blir det i säng tidigt idag! Nu ska det kollas på dirty dancing älskar den!


   

Ful bild..  Be happy, dont worry.. everything will be alright..

Av aleksandra - 28 augusti 2012 19:31

hej gott folk! Min dag har ju inte precis varit den bästa precis lika tråkig som helgen var. Långtråkig..

såhär är det nu att vi börjar varje dag halv9 så idag var jag i skolan, eftersom vi sluta tidigare var det annorlunda, men annars skulle jag gått 7h 10 min i skolan skojar du med mig? man bara, hallå chilla...-.-

Har fixat mina naglar när jag var utomlands, och idag så hände något, (olycka) så jag bröt min nagel, men ni har ingen anning om hur FUCKING ONT det gjorde?!  och nu tycker ni, " men omg det är ju bara en nagel, men om man inte går igenom det själv borde man inte ha någon rätt att säga någonting. Ialla fall annars har inget speciellt hänt, förutom att jag är sjukt jävla trött. fuck skola nu asså.. seriöst.

Hoppas ni mår super, som ni läser mår jag j inte precis super, men ta hand om er!

puss! /a


 

I våras, btw. hittar inte bilden på mitt skadade fingret, så det blir denna!


Av aleksandra - 26 augusti 2012 10:31

Hej! Min fredag var underbar! Förutom skolan då.. men det började med att jag först chillade med elin, käka snacka osv.. sen stack jag till mamma men så började ös regna när jag hoppa av bussen, så var tvungen att vänta.. men det stoppade inte min glädje. Var hos mamma, sen kom maddis, hon skulle göra ansiktsbehandling, sen kom min bebe, åhhh vad jag saknat honom! fast både han & jonte luktade inte såå gott.. Menmen, sen stack de, så leta madde praktik plats & som tur gick det snabbt. Älskling var fortfarande kvar på knutan, för hans pappa körde honom, så åkte jag med, och visst fick vänta på honom 40 minuter.. medans han duchade men de var värt det. Hade det riktigt underbart, det var riktigt mysigt, vi käkade snackade osv.. hur mysigt som helst, men sen så var jag tyvärr att sticka hem :(


Lördag, tänkte träffa älskling, men tror du någon av oss har kort eller pengar? nej. Så jag spenderade min fucking lördag hemma, trodde verkligen jag skulle dööö. Men tur att den dagen är över.. idag, vill jag helst träffa honom, men jag vet att det inte kommer bli så..


puss/a


 

Jag älskar dig mer än allt annat i denna värld.   

Av aleksandra - 23 augusti 2012 16:18

hej! igår skrev jag ett perfekt inlägg, men såå måste min dator lagga, -.- så hela sidan stängdes ner, så jag sket i och skriva igen, hade verkligen ingen ork. Min första lektion idag, SVENSKA. Med en ny lärare, jag ville verkligen gråta, vet inte hur jag klarade mig igenom den lektionen, men shiiit den kvinnan är verkligen den tråkigaste personen jag vart med om. Det var blablablabla, trodde jag skulle ta självmord. vaafan. Jajja nästa lektion var dryg men gick snabbt. Matrast 2 timmar ooohjjaaaah! Sen hade vi typ "idrott" han snackade, tror ni jag lyssnade? nej tror typ inte ens hälften av vår klass gjorde det. Ialla fall sluta 2, nu är jag hemma, käkar vindruvor :) hahaha så ointressant. Ska ta & kolla en film nu, adios amigos! puss! /a

Av aleksandra - 21 augusti 2012 17:34

Varför måste livet vara så jävla komplicerat? jag hatar & fucking bråka hela jävla tiden 1. tar på ens energi 2. ens tid

3. man mår allmänt dåligt hela tiden. Så jävla patetiskt, och det blir bara för mycket! jag önskar jag var ett litet barn igen, då jag precis lärt mig skriva och läsa allt va så mycket bättre till och med skolan var rolig då, man hade kompisar man lekte hade roligt.. nu är det bara bråkbråkbråk.. vill bara säga att jag hatar allting just nu, så jävla patetisk...

jag vet inte vad jag ska göra.. kill me. /a


 

Even if you have a smile on your face, dosent always mean that everything is okey.. 

Av aleksandra - 20 augusti 2012 20:47

Goookväll allesammans! började som sagt 1 idag träffa elin,minela,mirre och linne innan vi börja, asså tror aldrig jag varit såå varm i hela mitt liv, fult seriöst. Vi var i skolan i 1 timme, snacka och sånt onödigt skit, fick reda på hur kul vi ska ha det imorgon, ELLER INTE. teambuldning eller något.. äcch. Efter skolan stack jag & elin köpte glass och typ snacka as mycket, sen kom madde & då skulle elin dra, så vi sa hejdå till elin, och blev mer prat och skoj med maddis, sen kom killarna, där det uppstod komplikationer, men det behöver vi inte ta upp ialla fall, är förrvirad och vill just nu verkligen inte finnas för orkar ingenting längre.. livet helt enkelt suger.. puss & hej! /a


 

Älskar dig mitt hjärta!  


Jag : fy va fin bild!

madde : ja.. eller hur!

jag : mitt finger förstör allt eller hur?

madde : ja..


Av aleksandra - 20 augusti 2012 09:33

Godmorgon! Vaknade av att mamma väckte mig känner mig redan stressad, ska ta bussen 12, men känner mig ändå stressad, fick knappt en blund inatt, har sovit väldigt dåligt, har ingen anning om ens hur jag somnade. Ialla fall är uppe nu sitter med en kopp kaffe i knäet och skriver lite. Kan säga att jag ändå är glad att dra till skolan BARA för att träffa kompisarna det är allt haha, vill seriöst bara sova vidare. Börjar 1 idag, och jag är trött nu, åhh tänk när jag börjar 9... så inte redo för skolan än.

Men ialla fall dagen igår spenderades hemma, med tha familiy, wiiihhooo! Grillade med mammi och hade det allmänt mysigt, medans pappa surade för någonting. Aja inget märkvärdigt. Vädret var såå himla underbart igår, tänk om sverige alltid kunde haft det så, fy vad härligt det hade varit! Jag och mamma promenerade även en runda, vilket var super mysigt, bara jag och hon. Det var min dag, det hände typ ingenting..

Aja ska dricka mitt kaffe nu få i mig något att äta och fixa mig, för snart är det dags, att gå in genom porten till skolan, som jag glömt lösenordet på.. hehehehe.. puss på er!

Till alla 1:or LYCKA TILL IDAG! /a

Av aleksandra - 19 augusti 2012 10:30

Godmorgon! har inte bloggat pga vissa händelser. I torsdag  kväll när jag kom hem började jag få huvudvärk som jag aldrig haft i hela mitt liv, det gjorde sååå ont. Så somnade med huvudvärk, och vaknade med ännu mer huvudvärk, och grät som in i helvete. Va i sängen hela dagen, trodde jag skulle döda mig själv, känndes som om jag var handikappad (hoppas ingen tar illa upp) igår hade jag också ont, och jag fick nog, så vi åkte till lassaeretet, va där i 6 timmar med ett helt löjligt svar.. hårdhuvudvärk.. wtf..? dööö sjukhuset dööö. Mår inte så bra idag heller men ska vila nu. Puss på er, hoppas ni mår bra! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards