Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av aleksandra - 15 augusti 2012 11:59

godmorgon! Vaknade för ett tag sedan, har ätit frukost nyss och sitter fortfarande vid köksbordet och tar det lungt med datorn i famnen, orkar verkligen inte gå upp till mitt rum.. har riiiiiktigt ont i magen, mår skit.. om jag inte nämnde något i mitt förra inlägg så var kvällen/natten fantastisk igår, kan jag säga! förutom att jag vakna helt själv och var forever alone, men alla sover så gulligt, så ville inte väcka de! igår spenderades dagen med patte,madde och jonte. Jag stack hem och ducha och tog med lite saker. Sen kom även jonte för han hade stuckit hem för att hämta lite saker, jag patte och madde nörda songpop det är verkligen beroede man kan inte sluta spela! TRO MIG! efter att vi fixat oss och stressa som fan, slutade med att vi missa bussen.. men älskling stack hem och jag, jonte och madde stack till hennes släkt och där blev det god mat, och trevlig kväll med fotboll där jag slog i mitt huvud och ville bara gråta men tänkte på mitt smink haha, vi spela även kubb och hade allmänt kul, sen börja jag frysa.. :( menmen. Kom hem vid 11. Och deckade med mobilen i handen... Vaknade av att jag svettades och mådde skit.. japp. Hoppas det blir bättre för ska träffa min älskling idag! saknar honom redan, (träffa ju honom igår) Saknar även maddde, saknara alltid henne haha. puss på er så hörs vi sen!    /a.


 

EXTREMT FUL BILD PÅ MIG, MEN DET DUGER VÄLL.. älskar dig bebis!!


 

också ful bild på mig, men underbart söt på min älskade! love you bestfriend!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards