Alla inlägg under juli 2015

Av aleksandra - 31 juli 2015 08:25

Godmorgon!

Sovit i cirka 5 timmar.. Tränat, duchat, satt på en tvätt och fixat mig och druckit lite kaffe! Nu ska bara kläderna på o sen cyklar jag till bussen och ska käka frukost med syrran och spendera lite tid med systerdottern därefter får jag se vad dagen erbjuder! Kan säga att jag är jäkligt trött.. Hah menmen nästa vecka börjar jobb! Woop woop! Ha de! /a

Av aleksandra - 30 juli 2015 09:45

Godmorgon!

Det var en bra dag igår trots regnet, men körningen var kass men efter att ha träffat ivi o pratat massor känns det mycket bättre! Därefter blev det käk sen ut igen och träffa Teo, då var det faktiskt jätte skönt väder! Blev lite kallt sen på kvällen, men jag somna o sov som en stock!
Idag vakna jag vid 07:00, sov i typ 5-6 timmar, kunde knappt öppna ögonen så trött jag var! Blev en liten snabb frukost! Kvarg o müsli! Därefter blev det kopp kaffe och njutit lite av vädret! Idag ska jag in till stan med en väldigt god vän! Och därefter får jag se vad dagen erbjuder! Nu ska jag vila lite! Ha de! /a

Av aleksandra - 29 juli 2015 09:52

Hej!

Somna rätt sent igår, okej vid 1, men att gå upp halv6 och sen cykla i ös regn o gymma! Känner mig rätt grym! Duscha och käka en kanon frukost! sen blev det en liten powernap och nu sitter jag på bussen och hoppas på att den inte blir sen nu, ska till körskolan idag igen och sen blire fika med syrran och därefter en mysig kvälls promenad med ivi! Hoppas att vädret håller sig lite ialla fall! Ha de så länge! /a

Av aleksandra - 28 juli 2015 17:19

Heeej igen!

Så morgonen började hyfsat bra och att ha vänner som ställer upp för en är ännu bättre! Att ett samtal kan göra en oehört glad! Tack till alla som finns i mitt liv o gör det bättre! Jag övningkörde och jag är väldigt osäker på mig själv men det gick faktiskt hyfsat bra! Måste bara fin slipa körningen och hitta lite motivation till teorin så kommer det säkert gå uppåt! Träffa Jonte och pratade lite o käka osv väldigt trevligt! Så nu sitter jag på bussen o ska köra på zumba passet! Och förmodligen kommer jag få gå i regnet men skitsamma, kommer nog sluta med att jag skrattar hah hur typiskt det är att sånt händer mig hahah! Aja ska lyssna lite musik nu, innan det är dags o skaka rumpa! Idag ska jag nog bara vara hemma o vila lite! Imorron blir det tidig morgon träning och körning! Ha de hej! /a

Av aleksandra - 28 juli 2015 13:23

Hej!

Vad underbart att sova lite längre idag, känner mig typ glad, just vad jag behövde! Har inte fått min kopp kaffe än då mjölken hade surnat.. Typiskt! Har käkat frukost och nu sitter jag på bussen, ska till körskolan, ärligt talat känns det som att jag aldrig kommer klara det.. Teorin går neråt.. Har inte övningkört så mycket.. Så får väll se hur det går..!
Jag tittar tillbaka på mitt liv som jag hade förr och jag hade aldrig kunnat ana att alla skulle gå på varsitt håll.. Känns helt sjukt. Efter körningen ska jag träffa en god vän och prata lite och sen har jag bokat ett zumba pass så ska skaka lite rumpa ikväll, sen hoppas jag på lite plugg o filmmys! Ha de hej! /a

</3

Av aleksandra - 27 juli 2015 15:23

Hej!


Morgonen började bra på gymmet, och därefter en kopp kaffe med gott sällskap, har duschat käkat och pluggat och nu sitter jag här med musik i öronen och ärligt talat känner mig oehört negativ..

Ibland känns det inte som att man gör någon nytta i världen, trots att man har jobb, vänner och snart körkort, varför är jag inte glad? jag är ju omringad av underbara människor, som vill ens bästa.. men på något sätt hittar man alltid något som får en att må dåligt.. det känns som att man inte är betydelsefull alls, värdelös, vad gör jag här? jag passar inte in i denna världen.. känns bara fel.. alltihopa. Hur kan man känna sig så ensam trots alla människor runt omkring en..? 

Nu ska jag fortsätta gräva i mina tankar och försöka tänka uppåt..


ha de hej! /a

-/

Av aleksandra - 26 juli 2015 11:40

Gårdagen vad väll helt okej.. Men framåt kvällen åkte jag Yvonne, Anton och Henrik in till ett par andra vänner och hade för fest blev lite mingel och dricka, men sen börja min mage krampa jag mådde så dåligt och när jag kom hem kunde jag inte ens sitta upp var tvungen och lägga mig direkt.. Jag ville ju ut o ha kul.. Men som vanligt ska sånt hända mig.. Ajja ska ta två alvedon nu o fixa till mig sen ska jag träffa Jonte faktiskt och prata lite om träning sen blir det nog bara mys på kvällen! Ha de! /a

Det är bara få som bryr sig här i livet och ni som gör, tack för ni finns i mitt liv, vad hade jag gjort utan er.. Ibland önskar jag att vissa saker var lite annorlunda men tyvärr är det inte så..

Hade även världens sämsta dröm, jag drömde att jag förlorade en jätte bra vän.. Och jag hoppas inte det händer.. Vakna faktiskt med tårar..

Av aleksandra - 25 juli 2015 13:35

Hej!

Kan säga att gårdagen blev lyckad, att sakna någon kan vara det värsta som finns men när man väl träffas så är det, det bästa! Som jag saknat Nikola, när man har en bästavän kanske man inte träffas hela tiden men personen finns alltid där, utan honom är jag ingenting.. Jag hade det väldigt trevligt o samtidigt träffa vi två andra vänner vi inte heller har träffat på länge, så det var myspys, ska försöka plugga lite till körkortet om jag giter och ikväll ska jag ut! Ha de! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards