Alla inlägg den 23 juli 2015

-/-

Av aleksandra - 23 juli 2015 19:42

Hej..

Dagen började med städning, ärenden och frukost därefter blev det duschen o sen träffa jag Teo, vi promenera lite o bestämde sen att åka in till stan en runda! Det var faktiskt mysigt oavsett vad man gör, ifall man har bra sällskap så blir det bra ändå! Käkat middag hos syrran, fått ansiktsbehandling och nu väntar jag på att mamma ska bli klar så vi ska åka hem, osså kanske jag drar ut en runda sen! Vi får se..

Kan säga såhär om gårdagen, jag kan fortfarande inte förstå att det verkligen tog slut och jag kan säga att jag känner mig helt tom.. Det känns inte verkligt och just därför vill jag ta det lugnt med att berätta till alla att det är slut för jag orkar inte med påhoppen för jag kan inte svara på några frågor fullt ut, jag har ju inte svar själv.. Så tankarna flyger fram o tillbaka och jag är så förvirrad.. Och det är oehört jobbigt, jag är så glad att jag har underbara människor runt omkring mig som muntrar upp mig när det behövs, det betyder så mycket.
Ha de hej /a

Av aleksandra - 23 juli 2015 09:29

Godmorgon!

Skulle sovit mycket längre men det blev inte av tydligen.. Ska resa mig o göra en kopp kaffe och sen städa lite, därefter får vi se vad denna torsdag erbjuder! Ha de bra så länge! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards