Alla inlägg den 7 juli 2015

Av aleksandra - 7 juli 2015 19:01

Hej!

Åt brunch med syrran, gott vare (y) därefter spendera jag lite tid med mosters ängel och sen var det dags för mig o köra! Gick väll helt okej, varmt och stressad, men enligt körläraren gick det bra ändå! Därefter var jag i stan väldigt mysigt, sen hände det lite saker som inte behövs nämnas, och sedan fick jag äntligen för första gången köra hem! Så nu sitter jag här med kaffe o kaga måste sluta med det igen! Skulle ut på promenix ikväll men verkar som att vädret inte vill det hah, vi får se! /a

Av aleksandra - 7 juli 2015 08:46

Godmorgon!

Kan säga att måndag kan jag lätt stryka, uch vilken tråkig dag, men åkte inlines en lång bit och ehm ramla 2 gånger nu när jag tänker efter, men skrapa bara knäet en gång, så det var ingen fara, stillgoing! Vill man så kan man (y) har även börjat morgonen med 75 squats, refreshing, squat challenge here we go! xD
Ska in till stan med Mammi för att sen äta brunch med syrran, därefter ska jag köra bil wroom wroom! Kvällen kommer avslutas med pw, men hoppas vädret vänder nu, komigeen Ni får ha de bra så länge! /a

Selfie ;)

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards