Alla inlägg den 3 juli 2015

Av aleksandra - 3 juli 2015 10:42

Hej!

Larmet skulle gå halv10-10 men blev as always väckt av något -.- klockan 9 men känner mig ändå utvilad! Som sagt jobbat från 12:30-16:30 helt okej tid, hade dock hellre börjat tidigt o slutat tidigt men det funkar såhär också, vill gärna få lite färg men de blir nog inte av då det ska vara fult väder nästa vecka.. Bra sommar där, en veckas sommar yeey.. Men som sagt min sista dag sen ska ja bla köra, färga håret och njuta av resten av händelserna som kommer upp! Så idag blir det middag med kollegorna mys, sen ska jag nog hem o plugga asså jag måste.. Vill fan ha det där jäkla körkortet.. Imorron blir det förhoppningsvis brunch med bebi och lite bad o sol hoppas vi på! Så nu ska jag göra vid det sista o därefter kila iväg till jobb! Ha de så länge! /a

Btw. Kan man ha träningsvärk i benen efter att gjort 105 squats på två dagar? För jag har nämligen det., hahah..

Av aleksandra - 3 juli 2015 00:14

Hej!

Jobb dagen gick fort och var väldigt mysigt med barnen, varmt var det också! Fick lite solat men plugg blev det inget av.. Imorgon är det fredag och även sista dagen för mig, känns helt sjukt.. Kan inte förstå det, men jag hoppas jag får komma tillbaka någon gång! Har ialla fall solat njutit av både promenad och pizza efter 9 timmar så fick jag äntligen min pizza, så himla hungrig jag var..och imorgon kör vi från 12:30-16:30 därefter fräscha till mig o sen blire middag med kollegorna! Ha de så bra o godnatt! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards