Alla inlägg den 4 juli 2015

Av aleksandra - 4 juli 2015 20:18

Hej!

Ja det blev shopping o sved lite i plånboken då håret ska färgas så min ekonomi rasar phaha.. Men får väll klura ut det på något sätt.. Ialla fall blev ingen brunch men middag istället därefter blev det faktiskt strand, sol och bad mys! Så har väll kanske fått någon färg.. Så nu ska jag ut o promenera lite med beb o därefter hem förmodligen, plugg och imorgon ska jag träffa min efterlängtade vän, minela ska bli mys, så ni får ha de! /A

Av aleksandra - 4 juli 2015 09:56

Godmorgon!

Vaknade halv8 faktiskt gjort vid mig o nu sitter jag här utanför väla o väntar på att shoppa lite hah, loveit! Gårdagen var härlig, visst var jobbedagen lite dryg då det inte var många barn men det funka ändå. (Y) därefter rensa jag hela garderoben för det var kaos helt seriöst.. Så nu är det bra! Middagen med kollegorna var härlig mycket roliga konversationer och god mat, blev lite väl sent så hade inte möjlighet o plugga, kom hem halv1.. Men kändes väldigt skönt o prata ut o bara njuta av mat o väder, så det var härligt! Ska som sagt shoppa lite o därefter äta brunch, gott (y), därefter vet jag inte vad som händer men helt seriöst vill faktiskt sola o bada men det lär väll inte hända som vanligt -.- menmen nu har de öppnat så jag drar mig in! Ha de! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards