Alla inlägg under april 2013

Av aleksandra - 22 april 2013 06:57

Hej! Satt med en o samma uppgift, hela kvällen igår i ungefär 6 timmar, ändå känns det inte rätt, kunde gjort det lite bättre.. Och uppgiften skickades ändå in exakt 23:59.. Så vi får se hur det ska gå, så ja jag somna runt halv1 igår med massa tankar i mitt huvud som identitet, mänskliga rättigheter osv. Men jag har detta avklarat nu, svenska prov imorgon cant wait! Detta skulle vara min "plugg helg" saw that.. Jag är så jävla trött, har sovit i 5 timmar.. 5?! Aja, till skolan måste man, ska dra skriver sen! Puss

be whatever you want to be, but dont forget who you really are..!

Av aleksandra - 16 april 2013 16:51

Åhh va jag längtat till dagens slut! Sitter o käkar efter en lång och dryg dag i skolan tro mig är så trött att det inte är sant! MEN det spelar ingen roll för jag har så mycket plugg det går inte.. Seriöst.. Provet är i alla fall över, muntlig redovisning inväntas imorgon! Ska ta och plugga nu då..-,- /a

Av aleksandra - 16 april 2013 10:26

Hej! Ett tag sedan jag skrev men det kommer och går min lust då, i alla fall livet går lite upp och ner, har grammatik prov i svenska idag skiitkuuuul -,- och imorgon ska jag ha muntlig redovisning älskar mitt liv.. Positiva är att vi är lediga på torsdag som ska spenderas med min kära syster! Mysigt, hon åker snart ju, kommer sakna ihjäl henne, på fredag är jag totalt ledig inga läxor osv, eller vad jag vet för tillfället.. Så ska njuta av min helg! Snart lunch dör av hunger! Puss! /a


Äsch bilden är inte så perfekt.

Av aleksandra - 2 april 2013 07:15

Hej.. Det första jag gör, är att försova mig, skitbra (y) har inte sovit ett piss och jag har så ont i magen att jag har lust och så sönder den själv.. Skola nu då skitkul.

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards