Alla inlägg under juli 2013

Av aleksandra - 19 juli 2013 10:39

Hallå mina kära! Som ni kanske inte vet är jag på semester i Montenegro och försöker njuta av varenda sekund här, helt underbart, känner mig verkligen som hemma här, varmt mysigt stranden är nära även stan, helt fantastiskt, det är synd att jag redan ska åka om 3 dagar:/ men jag kommer tillbaka det vet jag! Nu ska jag ner till stranden! Puss /A

Av aleksandra - 7 juli 2013 10:14

Godmorgon!
Nu ska det städas och om jag ska vara ärlig vill jag hellre dö.. är riktigt trött och jag måste fixa mitt rum ficka och fixa mig själv samtidigt som jag packar ner hela skitet.. Önska mig lycka till!?

Av aleksandra - 6 juli 2013 23:41

Godnatt!
Dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, jag skulle träffa älskling och mysa hela dagen, men han va förkyld så kunde inte ens pussa honom, så jag åkte hem tidigare..
Imorgon kommer han och min finaste vän och är med mig de sista timmarna innan jag ska ge mig av, om ungefär 18h så är jag på väg till Malmö flygplats, imorgon blire storstädning i mitt rum innan jag träffar mina 2 hjärtan, puss!
/A

Av aleksandra - 6 juli 2013 11:01

Godmorgon!
Jag vakna faktiskt halv10 och ja det är morgon för mig, har fixat mig, käkar frukost nu sen ska jag till bussen och senare ska jag få en ansiktsbehandling + brynplockning och manikyr så värt att vakna tidigt ;)
Ska käka klart!

Imorgon åker jag, helt sjukt att tiden gick så snabbt, kan knappt tro det..
Ska njuta av varenda dag!??

Av aleksandra - 4 juli 2013 11:36

God förmiddag!
Jag vakna vid 9 tiden ungefär, har gått och hämtat min cykel på buss stationen och handlat frukostbullar och ätit frukost med brodern, nu sitter jag och njuter av en härlig kopp kaffe och datorn framför mig, denna dag förblir lugn och skön mys dag. Imorgon blire fika med mitt härliga umgänge och på söndag åker jag! Äntligen!
/A

Av aleksandra - 3 juli 2013 10:17

Godmorgon!


Respekt, vad är respekt? Jo det är när du visar hänsyn till andra, finns där, lyssnar på vad andra har att säga och även bete sig på ett visst sätt. Vad har vi vänner till? inte bara för att ha kul väl? att ha en vän betyder att man litar på personen, att den finns för dig när du behöver den och främst att den visar respekt. Jag vill inte skryta eller någonting men jag tror ärligt jag är en rätt bra vän, jag finns alltid där för alla men får man alltid den där respekten tillbaka?  Känner mig besviken ibland för man ger så mycket och ibland vill man bara få något litet tillbaka, och jag säger absolut  inte att jag inte får något alls, men ibland känns det som att jag bara är där när det "behövs". 

Tack för mig.


/A.

Av aleksandra - 1 juli 2013 18:34

Hej!

Min dag spenderades med mamma, meningen var att jag skulle hitta ett par skor till mig själv men det blev ingenting av det eftersom när jag väl hitta ett par skor jag gillade, slutade det med att dem inte fanns i min storlek.. så orättvist!

Det slutade med att jag köpte en topp, ska kolla skor i stan istället, så får jag hoppas att jag hittar något där!

puss så länge! /A

 

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards