Alla inlägg under mars 2016

Av aleksandra - 30 mars 2016 19:40

Hej!

Började skriva ett inlägg för någon dag sedan men blev avbruten så försvann inlägget och jag orkade inte skriva därefter men vi kan väll börja med att min helg var så mysig på alla sätt o vis, tillbringade helgen med Becca med påskmys, tog långpromenad med Yvonne och avslutade ett kapitel och började om. Fått hem mitt första kurspaket för min resa, nu ska jag sätta igång med visum, försäkring och CSN. Nu jävlar händer det fan grejer! Nästa torsdag åker jag även till Malta, Italien och Wien med bästisfästis lucas som lär vänta på mig i självaste Malta! Fyller även år på fredag och hemma tänker jag inte sitta! Denna helgen ska jag inte minnas bara. Har ett kort pass imorgon så ska fixa naglarna och gå o handla annat onödigt jag inte behöver för pengar jag inte har haha, stabil människa här! Jag är så jävla glad nu för det börjar gå uppåt och jag hoppas på jobb till sommaren också! USA jag längtar dig så, kanske hittar min amerikanska man haha! (Skämt åsido!) inväntar min fina vän från jobb nu, snart te dags! Ni får ha en bra vecka för det ska jag! Puss /a

Av aleksandra - 22 mars 2016 16:47

Denna dag.. Skattebeskedet gjorde mig bara ledsen, jag som behöver varenda krona. Jag mår så sjukt dåligt psykiskt och oavsett hur underbara människor jag har runt mig som finns för mig känns det som att jag är den ensammaste människan i världen. Varje gång jag försöker tänka positivt så är det som att någon puttar ner mig och jag reser mig och någon puttar igen, hur länge till kommer man orka resa sig igen? Jag påstår inte att jag har värmeproblem men mina problem tar död på mig och det är min problem. Jag hatar att finnas..

Av aleksandra - 20 mars 2016 11:40

Hej!

Spenderade en mysig fredag med Becca och gårdagen spenderades med bestie med mat film och evenemang skapande! Vi ska ha en liten fest för oss båda hon fyller år på tisdag och jag fyller år 9 dagar senare så vi har bestämt att köra all in tillsammans, mitt motto : all In or nothing.

Idag fyller moster ängel 2 hela fantastiska år! Tiden går otroligt fort! Så det ska vara lite kalas firande. Där jag ska medverka i lite senare och framåt kvällen träffa Kristoffer en stund.

Sen påbörjar vi vecka 12?

Och nu är det bara att se framåt, först födelsedagsfirande med bästavän, där nära o kära lär medverka. Därefter åker jag till Malta och senare framåt året så förhoppningsvis lämnar jag Sverige i tre månader och åker vidare mot USA. Har inte berättat för killen än för jag är så oehört nervös, rädd , ledsen, frustrerad, glad, orolig.. Tror jag känner varenda känsla man kan känna nu alltså.. Ska berätta det idag och magen har vänt sig ut o in. Hoppas på positiv respons!

Av aleksandra - 18 mars 2016 09:06

Godmorgon fredag!

Äntligen helg kan inte vara mer glad. Kallsvettades hela natten både idag och igår, jag sover så otroligt dåligt dem senaste dagarna. Kan bero på stress, panik och ångest. Kanske något jag faktiskt har.. Hursomhelst är väldigt trött men försöker tänka positivt idag. Det är trots allt helg! Ska spendera helgen med mina underbara vänner, jag hade inte bytt ut er för något annat, dessutom så har jag faktiskt saknat dem lite ändå ;p påväg till jobb nu o kör ett arbetspass fram till 4 efteråt ska jag lämna lite cv och svänga förbi biblioteket och gymmet sen väntar en mysig spa kväll med Becca. Puss /a

Av aleksandra - 15 mars 2016 22:43

Hej!
"När andra par är ute så sover jag o min pojkvän". Ja söndag är ju alltid så seg.. Så det blev massor med mys i söndags, hade inte bytt för något annat! Gårdagen var bara allmänt tröttsam och jobbig likaså idag, har frusit och bara velat krypa ner i sängen hela dagen. Imorgon jobbar jag från 9:30-17:00, torsdag o fredag slutar jag ialla fall 4, skönt. Har haft sån huvudvärk och inte nog med det försöker jag ändra om kosten och har tappat matlusten helt, känner mig äcklad när jag ser mat oavsett om magen kurrar, känner jag inte för mat...
Okej här kommer lite positivt, jag fyller år om 15 dagar då ska vi fira Yvonne och mig, tillsammans! Hon fyller år lite tidigare. Om 22 dagar och 11 timmar åker jag till Malta! Värme och bästavän! Förhoppningsvis hänger pojken också med, hoppas hoppas! Och om jag bestämmer mig helt o hållet det ligger 50/50 så åker jag iväg 1-2 månader på språkresa i Australien eller USA. We will see, ska försöka sova nu, trots att jag är pigg.. Godnatt /a

Utan er vore jag inte mig själv<3

Av aleksandra - 13 mars 2016 14:49

Hej,

Fredagen svängde jag förbi hjärtat mitt, därefter träffa jag Nikola en stund och käka o bara snacka allmänt, längesedan. Senare framåt kvällen träffa jag Liz och Linn och det var väldigt mysigt, tee, mörkchocklad och sex and the city, och massa skitsnack. En bra fredag! Lördag, vaknade jag upp hos Linn så vi skulle laga glutenfria pannkakor vilket ehm.. Aa gick inte så jätte bra hehe, är verkligen sämst på att laga något överhuvudtaget.. Hehe... Fick därefter behandling av mamma, umgicks med la familia, gick inte jätte bra. Träffa därefter Becca där vi börja kvällen med ett glas vin och avslutade natten på dansgolvet! Perfekt. Sovit 5 timmar och ändå sitter jag på bussen på väg till mitt hjärta, att jag orkade vakna helt jävla sliten.. Men så värt det. Ska av bussen nu, puss på er /a

Av aleksandra - 12 mars 2016 17:01

Hej!

Skrev ett snabbt inlägg när jag var nere i belgrade. Det var jätte underbart, fick träffa mina kusiner som jag inte träffat på 4 år, fick uppleva nya saker, smaka på nya saker. Det var en fantastisk resa och jag är nöjd. Dessutom behövde jag komma i från lite och det var perfekt. Nu räknar jag dagarna till min födelsedag och Malta. Jag längtar något otroligt mycket! Ska ha en gemensam fest med Yvonne som jag längtar! 1april, i know vilket aprilskämt? Men jag är fan awesome ändå. Ikväll ska vi ha det bra, puss /a

Av aleksandra - 8 mars 2016 11:34

Hallå Sverige ifrån belgrade.

Haft en fantastisk resa med familjen och jag ångrar inte en minut att jag följde med, känts så jäkla bra här, inga bekymmer, jobb, bråk (små tjafs ok) bara levt i nuet, man känner att det är helg varje dag, underbart. Spenderar dock min sista dag här imorgon för sen tar vi flyget senare framåt kvällen. Så börjar livet igen som vanligt på torsdag. Men jag har haft det bra!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards