Alla inlägg under augusti 2013

Av aleksandra - 31 augusti 2013 12:27

Hej!
Efter att inte ha joggat eller tränat överhuvudtaget på 2 hela månader, så tog jag på mina träningskläder o sa nej nu vafan det är dags att börja igen! Och så lyckades man ändå jogga/springa 3.90 km, så är rätt stolt över mig själv! :)

Av aleksandra - 26 augusti 2013 22:47

Hej!
Varför är vi människor så komplicerade? Varför kan alla inte bara va lika öppna, visa känslor så hade man kunnat förstå varandra mycket bättre, allt hade varit enklare man hade kunnat komma överens om saker o ting man kanske inte kan nu, och varför finns hat,aggression och grinighet i världen? Bara idiotiska känslor.. Speciellt sårbarhet. Fan va livet ska va jobbigt ibland :/
/a

Av aleksandra - 25 augusti 2013 10:56

Tjena!
Kan säga att jag är både trött och hungrig fick verkligen en dålig sömn, tyvärr.. I vilket fall som helst måste jag verkligen käka sen för att kunna ha energi för dagen, har inte så mycket o skriva om ska no bara ta det lugnt i dag, puss /a

Love youuuu<3

Av aleksandra - 21 augusti 2013 23:22

Alla säger livet har en mening? Men har den verkligen det? För det verkar inte som det -.- vill fucking dö..
Hatar att jag har massa äckliga känslor som jag tänker på som inte vill försvinna..
#life#sucks#

Bryr mig inte, har ni åsikter om bilden håll det för er själva, sad girl.. :(

Av aleksandra - 21 augusti 2013 07:33

Hej.. Kan inte säga god för ser inte något gott med denna morgon..
Först så kunde jag inte vakna, är riktigt trött och man bli fan mer trött nu när vi ska kolla film på morgonen -.- ha det, för jag ska försöka sova på bussen nu hah puss /a

Av aleksandra - 19 augusti 2013 09:47

Godmorgon! Min morgon börjar ju härligt.. Vaknar 6 kan inte somna om sen kommer min bror in vid 7 börjar inte du skolan idag? Jag svarar jo men jag har sovmorgon en timme senare kommer pappa in -.- frågar samma sak och jag svarar samma sak, en timme senare igen kommer mamma in, jag bara förhelvete okej jag går upp -.- Gud asså min familj..
Jag börjar 1 och jag är vaken, ja dööör.. Önska mig lycka till i skolan idag då yeeeeey -.- orkar verkligen inte.. Detta sommarlovet har fan o med varit kast..

Av aleksandra - 17 augusti 2013 13:08

Tjena! skulle verkligen kunna sova mycket mer men nu har jag ändå vaknat o så, kvällen/natten blev lyckad för mig trots att jag råka göra en sak man inte borde gjort i bland tänker man bara inte, jaja livet har en mening hihi, aeee jag är så trött haha, mamma kommer strax med frallor och så ska det bryggas kaffe så man vaknar till, idag blir det bara en mys/vilodag! Puss /a

(30år fest)

Av aleksandra - 16 augusti 2013 10:52

Godmorgon! Kan säga att det var så jävla jobbigt att vakna idag, så trött.. Trodde verkligen jag skulle ha ont i hela kroppen efter gårdagen men där hade jag fel! Har lyft massa flack och duckat och ja färdats lite överallt men känner att jag har åstadkommit något, idag ska det lagas mat och serveras till sist men inte minst börjar det FESTAS! Så kommer va upptagen hela dagen, kommer va dålig på att svara sms, så alla vet! Nu ska det fixas! Puss på er!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards