Alla inlägg under mars 2013

Av aleksandra - 25 mars 2013 10:40

Hej! Ae det känns som om att klockan är typ 3 på eftermiddagen, men den är bara halv1 helt sjukt hur mycket man hinner göra om man vaknar tidigt. Jag brukar egentligen vakna om en halvtimme så jag sover fortfarande egentligen, har hunnit ta blodprov, har käkat, duchat, fixat mig packat osv. Känner mig såhär överpigg hah, men ska träffa mina pips idag! Oavsett om jag hatar och bada mest av allt så lyckades de övertala mig aja kommer bli kul ändå, sitter på bussen, ska ta och chilla lite nu, puss! /a


Bjuder på denna fula bilden!

Av aleksandra - 24 mars 2013 23:27

Hej babes! Har inte skrivit nu under helgen för det har varit bajs tråkigt, har inga pengar att åka in till stan eller hitta på något alls så det har väll inte vart så kul, imorgon ska vi bada i alla fall, vilket kommer bli kul, om inte kvinnoperioden kommer -,- ajja, imorgon blir det även blodprov vilket betyder att jag måste upp halv8.. Haha inte alls tidigt.. Godnatt!

Btw. Tidig present kom idag från världens bästa sister i love you <3l
This is my new love ;)

Av aleksandra - 22 mars 2013 12:30

Hallå folket! Kan inte vara mer glad att det äntligen är lov jag slipper allt, inga läxor, inte gå upp klockan sex, 10 dagar ledighet lets have some fun know! Mitt lov börjar med att träffa min fina bästavän! Puss på dig! Love you guys! :* /a


När man väntar på sin bästavän måste man fördröja tiden på något sätt!

Av aleksandra - 22 mars 2013 07:37

Hej! Åhh det känns som om jag äntligen kan andas ut! Nu är jag äntligen klar med allt som behöver göras! Nu är det bara att njuta av ledigheten..! Ska vara i skolan medans Elin ska till gran canaria om bara några minuter åh vad jag kommer sakna henne! :( aja film i skolan sen ska jag träffa bästavän! Puss!/a


Ibland fattar jag bara inte men hur skulle jag veta att det var ett spel?:(

Av aleksandra - 21 mars 2013 07:01

Godmorgon! Den här veckan har varit ett rent helvete! Jag är trött hela tiden jag kan inte sova under nätterna hur mycket jag än försöker.. Jag har haft prov och redovisningar och idag är det sista provet som gäller om jag inte får åtminstone godkänt på detta provet kan jag lika gärna skjuta mig själv!
Så gott folk önska mig lycka till! Puss/a

Av aleksandra - 19 mars 2013 18:19

Hej ! Hade inget att skriva om igår så det blev inget, jag kom inte till skolan igår ju, och när jag väl kommer till skolan har vi två lektioner mög..-,-
1prov klart! Ett jävla äckligt svenska prov som jag inte fattar ett skit på kvar.. Och en redovisning som förhoppningsvis kommer gå bra imorgon, håller tummarna.. Ska plugga till redovisningen sen käk, hah palla svenska.. Mög..-,- /a

Av aleksandra - 18 mars 2013 09:24

Som vi hade kul asså i lördags, vad är roligt utan lite kaos också? Ja som ni vet så var det både en vuxen och ungdomsfest, vem tror ni hade mest sprit vid sig, vi drack även upp allt hah, det var riktigt jävla kul asså, blev både serbiskmusiik och vår egen, snacka om att jag fortfarande har ont i mina fötter av de jävla skorna, de nya ja.. Vi stack från lokalen runt 3 tiden alla stack ändå när vi gått en bra bit, så märker Patryk att hans plånbok är borta, just i den studen ville jag verkligen döda honom så vi ringde Nikola typ 37393838 gånger och Nikola hitta den när han kom hem thank god under den tiden satt vi i trappen och roade oss, jag kan säga såhär i det tillfället hade jag kunnat somna ståendes, somna vid halv7 kanske.. Men det var värt det, det var det! Idag vilar jag hemma jag kan knappt gå har fett ont i fötterna och mår dåligt så bara tare lungt och plugga yeeey! Ha de! /a


De tömde all dricka, och detta var alla bilder jag orkade ta, det är väldigt synd att jag inte tog fler..

Av aleksandra - 16 mars 2013 09:27

Godmorgon min söta läsare!
Somna igår när jag kom hem käka och somna igen lika fort kanske därför jag inte kan sova nu, vaknar mitt täcke är borta? Vafan har jag gjort under natten..? Aja är i alla fall utvilad och idag ska jag fira vår söta niko, imorgon är du 18 helt sick vad tiden går fort!
Ska ta och ligga i sängen ett tag till sen blire frukost. Puss på er! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards