Alla inlägg den 6 mars 2013

Av aleksandra - 6 mars 2013 21:19

Testa på något annat gym i dag aktiverium city det är väll helt okej men föredrar ändå berga aktiverium, skön men jobbig träning idag! Eftersom jag trivs så pass bra på aktiverium har jag bestämt att börja gymma där efter mitt vip - kort tar slut men eftersom kostnaden är väldigt hög ska jag börja spara pengar och gymma i min lilla hemmastad så länge! Mitt liv har blivit jobbigare men samtidigt så mycket bättre! Jag vill faktiskt tacka min pojkvän som stöttar mig igenom detta och hjälper mig, tack hjärtat! Ska ta och göra mig ordning för sängs och vet ni vad jag har sovmorgon imorgon hehe yeey! Puss & godnatt! /a

Av aleksandra - 6 mars 2013 13:38

hej! sitter & gör ingenting, men ska snart kolla/lyssna på lite om ränta, a-kassa och sånt shit, ja alltså ekonomi eftersom vi har något slag av project inom ekonomi. Vill bara sluta nu, och få gjort de sakerna jag ska, gymma, åka hem käka och sova, fy vad skönt! ajja ska ta och chilla lite innan det är dags att kolla/lyssna på det dära. puss! /a

Av aleksandra - 6 mars 2013 06:45

Godmorgon! Igår somna jag lika snabbt som jag la mig i sängen, hur trött som helst, min kropp gör ont men det spelar ingen roll för det blir träning idag igen, som tur slutar jag tidigt idag! Men måste fixa ett par saker innan så jag får pendla lite fram och tillbaka..-,-
Ska ta & käka sen är det dags att bege sig till bussen, puss! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards