Alla inlägg under september 2014

Av aleksandra - 30 september 2014 17:35

Hej!

Dag2 klar har gått snabbt o smidigt den sista tiden blev jag lövbombad av barnen haha så har lite löv överallt hah.. Och så sprang vi väldigt mycket men jag behöver sånt här de är så glädjefyllda och det är alltid något så man har inte tråkigt, om ni undrar skriver jag lite nu under den här veckan bara hur det gått, är faktiskt jätte glad att jag fick detta jobbet, har fått ny arbetstid så jag arbetar från 0800- 16:30 så det är bra! Inte allt försent! Nu ska jag käka o vila och ser framemot imorgon! /a

Av aleksandra - 30 september 2014 07:54

Godmorgon!

Min sömn har inte varit så god, tyvärr faktiskt, var riktigt trött men jag kunde inte sova och sen när jag väl somnat så ska jag vakna o gå på toa helst tiden.. Fast är inte lika trött som jag vad igår, idag ska jag cykla själv till förskolan säger bara, önska mig lycka till, hörs senare ikväll slutar 5 idag! Puss /a

Av aleksandra - 29 september 2014 20:42

Hej!

Första jobbedagen gick faktiskt bra och barnen är fantastiska, längtar bara oehört mycket tills man verkligen kommer nära dem, men de flesta är blyga o de flesta är framåt, det ända som är lite jobbigt är att jag måste ha tjockare kläder så ja förmodligen kommer helgen spenderas shoppandes igen hah, det är inte lätt.. Men jag trivs faktiskt väldigt bra, personalen är jätte snälla o barnen är fantastiska, nu hoppas jag bara dessa 3 månaderna blir lika bra :) vilket jag faktiskt tror ändå, då jag faktiskt har en passion att arbeta med barn, detta jobbet är nog precis vad jag behöver! 15 minuter cykling både hem o tillbaka vilken träning hah, men det är bra faktiskt väldigt mysigt på morgonen, nu ska jag njuta av en bra serie, imorgon ser vi framemot ännu en arbetsdag! Och i helgen träffar jag mina kära vänner, puss /a


New in : im blond!

Av aleksandra - 29 september 2014 07:01

Hej..

Min frisyr blev helt okej, tycker den är finare o finare för varje dag, det tar ett tag tills man vänjer sig faktiskt.
Helgen har spenderats med ett par underbara vänner, i lördags bl.a Blev det shopping, fika o bio, väldigt trevligt och eftersom vi inte slutförde vår shopping i lördags körde vi fullt ös på söndagen med! Nu sitter jag här i köket käkar frukost klockan 7.. Idag är det min första dag på jobbet är så nervös! och jag ska möta en personal men tänk så har jag missuppfattat hennes beskrivning så kommer jag helt fel? :00 hoppas på det bästa! Puss/a

Av aleksandra - 25 september 2014 11:07

Tjena!


Natten till idag har varit hemsk, har inte sovit bra alls, har blodsprängda ögon och dem gör jäkligt ont. Så jävla kallt ute, mina händer är fortfarande iskalla trots att jag knappt varit ute, har en lång tröja, tjock kofta och skinnjacka och trots det fryser jag röven av mig, och en till trevlig sak, ska stå ute och vänta på bussen i 18 minuter -.-' seriöst.. ja anledning till varför min söm inte varit så bra & mitt tålamod på ungdomscentrumet varit katastrof är för att idag för första gången har jag bestämt mig att ta en risk och fixa om mitt hår hellt och hållet, så jag är så nervös, så ja jag vill att klockan ska bli 12:18 för då sitter jag på bussen och ett steg närmare frissan haha, sjukt att jag faktiskt gör detta, ajja önska mig lycka till för ett bra resultat, återkommer senare under dagen då jag kommer se helt annorlunda ut.. ihhh.. låt den här sista halvtimmen gå fort och de 18 minuterna i väntan på bussen..

nu ska jag försöka underhålla mig tills jag slutar här, hör av mig sen! /a

Av aleksandra - 22 september 2014 23:18

Hej!

Haft en helt okej helg faktiskt var på utbildningsmässa i fredags, vilket väckte mitt intresse en hel del därefter träffa jag mina kära vänner och hade det allmänt bra o mysigt, mina föräldrar kom hem i lördags och då blev det storstädning som ändå slutade bra, söndag blev det god frukosted hela familjen inklusive syrran o hennes man o barn, plus middag och promenad, idag blev det väla, fika och god middag även lite körning vilket gick åt helvete faktiskt.. Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, sedan in till stan där jag bland annat tänkte shoppa lite extra som jag faktiskt behöver hehe.. Och funderar på att boka en tid o fixa mina naglar tänkte lyxa till det lite nu när man väl har pengar och ska dessutom göra en liten makeover genom att slinga o klippa mig lite, lite nervös inför det, måste bara hitta en bra frissa heh, nu är det fan dags o ändra på sig, annars växer det alltid ut om det skulle vara något, nu måste jag sova för aleksandra ska upp kvart över 6, hör av mig imorgon eller så /puss

Av aleksandra - 20 september 2014 17:29

Hej!



I fredags var jag på arbetsförmedligen där de hade lite informationspresentationer om olika små utbildningar och jag har bestämt mig att jag ska gå utbildningen försäljning och kundservice, låter intressant, man får jobb lättare inom kundservice och det är många som är i behov så det blir perfekt, det gäller 15 veckor, men vill inrikta mig 20 veckor extra mot branchkunskap, marknadsförning osv.. så jag hoppas jag har möjlighet till det! jag kommer under tiden få en viss summa som "studiebidrag" vilket är bra då det kostar en del att åka fram och tillbaka. Sen mina planer därefter, ska därefter arbeta, fran till sommaren och sen söka in till behandlingspedagog, cant wait! jag har nog aldrig haft lika mycket passion för att studera som nu. puss /a

Av aleksandra - 18 september 2014 17:08

Tjena!

Känslan i min mage är smärtsam och tom, hungrig som ett djur, måste städa men kommer inget vart, sitter i en färdtjänst bil med en patient, men det går riktigt segt.. Det jag vill just nu är att komma hem äta och ta en dusch, men det lär ta en tid.. Hejdå..

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards