Alla inlägg den 13 september 2014

Av aleksandra - 13 september 2014 17:54

Tjenare, gud va tiden idag har runnit trots min rastlöshet  i väntan på campingen, så nu har jag packat, duchat och ätit, om en halvtimma kommer bussen så sitter här hemma ett tag till då det är liite för tidigt o cykla redan nu då det tar 10 minuter till bussen, och mitt tålamod räcker inte länge, en av de värsta sakerna jag vet är att vänta, så vill ni inte ha en sur aleksandra med er, låt mig inte vänta haha litet tips,    bilder kommer nog imorgon och inlägg, snart stänger jag av mig helt från de sociala medierna, kommer bli skönt ändå, puss /a

Av aleksandra - 13 september 2014 13:50

Tjena!


Vilken fantastisk dag! Sovit gott, 4h till sen beger aleksandra av sig till bussen, ikväll blire camping, cant wait!  , hehe längesen jag gjorde något liknande, jag? naturen, knappast, men varför inte?   har inte packat, duschat, ingenting, phah, men vafan ska jag ha med mig? har inga lämpliga skor heller, sist jag var på på camping var 3 år sedan snart, inte lätt..  Kan inte beskriva min energi och glädje just nu och jag har ingen anning om varför, men det känns så himla underbart! Så snaaart ska jag börja packa, hah, ha det! Är inte säker om jag kan skriva ikväll då det knappt finns någon signal i skogen precis, men hör av mig, puss.

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards