Alla inlägg den 12 september 2014

Av aleksandra - 12 september 2014 13:44

tjena!


Morgonen började tröttsamt, men vad jag märkt, jag har blivit hälsosammare i mitt liv nu, känns riktigt skönt, jag förbrukar inte alkohol på vilka utgångar som helst utan oftast på större evenemang, jag känner inget större behov av att gå ut o festa varje helg, jag trivs med att gå på bio, vara allmänt social och käka middag med mina vänner, du behöver inte alkohol för att ha roligt, ifall man behöver det är det illa. Så jag äter inte söt saker, vilket har varit väldigt svårt till en början, har till och med minskat på fruktsockret, innan tog jag 2,5 sked socker i teet och kaffet, nu har jag inget socker i teet, men en sked i kaffet vilket är väldigt bra, har lite problem med att sluta med degistive kex, men det är bara till kafeet, det är svårt att se andra äta dina favorit kakor, glass, godis osv.. till en början var jag så trött och hade ingen energi, då jag inte fick något socker i mig, men nu känns det så mycket bättre, ska börja träna den 22:a det kommer underlätta för mig då det gymmet jag funderat på att gymma på ligger i helsingborg, och då underlättar det då mamma kör till sitt arbete varje dag, så tänker man också på sin ekonomi, speciellt nu när man inte har körkort. Så längtar tills man sliter så hårt att varenda muskel i kroppen gör ont! Så nu ska jag ut en runda i det fina vädret, puss/a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards