Alla inlägg den 3 september 2014

Av aleksandra - 3 september 2014 10:35

Tjena!


Längesen min säng var så skön som igår, med andra ord jag var väldigt trött, klockan blev väll halv2, är ingen natt människa precis, så den ända anledningen till att jag är ens uppe nu är för att arbetsförmedligen väntar..

Igår hände det sjukaste, jag hade precis skickat in ett CV till en pizzeria som tydligen ligger i ödåkra, 10 minuter efter ringer de mig och säger att jag ska komma, jag har aldrig och då menar jag aldrig stressat så mycket i mitt liv, mina händer skakade.. så ialla fall 40 minuter senare befinner jag mig i pizzerian, killen var ju helskum, fråga inte om mina tidigare erfarenheter, vad jag sysslat med utan vart jag kommer ifrån.. wtf, så oavsett hur gärna jag vill ha ett jobb så tackar jag nog nej, då det kostar mig väldigt mycket att komma dit.. så mitt arbetssökande fortsätter, dessutom har jag en del o göra idag, kan bero på att jag inte hann rensa garderoben och måste handla mat också, så nu ger jag mig av till "kära* arbetsförmedligen.. puss/a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards