Alla inlägg den 4 september 2014

Av aleksandra - 4 september 2014 19:34

Gokväll kära läsare!


Det blev inte så mycket av dagen faktiskt, ja det blev ju frukost och film med min käravän, sen när han drog, kolla aleksandra film och deckade, så har duchat och nu chillas det, ska fixa mig lite och göra ordning mat men jag tror jag skippar o lagar den, han klarar nog det fint, hah.. riskerar inte att bränna huset haha..


Det jag vill säga är, jag är arbetslös har ingen skola som alla andra som går på universitetet nu, men i början av min arbetslöshet satt jag hemma och deppa, men en dag sa jag nej, så nu är det inte lika farligt, städar,delar ut cv, läser böcker, är ute osv, det är vad man gör det till! :)

Av aleksandra - 4 september 2014 15:59

Tjena!


Min morgon blev tidig, halv8 ringde klockan, trött så in i helvete, sjukt pinsamt när man nästan somnar när man pratar med sin vän.. Ialla fall min kära vän var här imorse där vi käka frukost och därefter kollade film, är själv nu men han kommer tillbaka lite senare då han har lite ärenden, sålänge ska jag ta hand om tvätt/disk och chilla därefter matlagning, så jag vet inte hur det kommer gå hehe.. måste till affären också.. uch va jobbigt, och mina hormoner ligger högt upp just nu, då min vecka snart kommer och det är det värsta jag vet, oavsett om vi tjejer, har det i en vecka per månad känns det som ett år, den där jävla veckan.. ajja ska ta det lugnt nu sen ja det vet ni, ikväll blir det en förhoppningsvis god middag, och filmmys, puss/a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards