Alla inlägg under september 2013

Fml

Av aleksandra - 17 september 2013 07:57

Hur kan det komma sig, att nästan varje gång man har sovmorgon, ska någon väcka dig eller så kan man inte sova, blir så himla irriterad på detta! Va glad man blir när man vet att man hade kunnat sova 2-3 timmar till..

Av aleksandra - 12 september 2013 09:58

Hej.. Det är kallt och jag är förkyld också, hoppas jag inte bara jag blir sjuk nu.. För det är verkligen inte en bra tidpunkt för det..
Jag är tillsammans med Patryk igen det kanske var rätt val eller fel men just nu känner jag att jag vill försöka för det kan sluta jätte bra eller jätte dåligt men det får men bara ta och chansa, känslorna jag har är blandade och det gör mig förvirrad för man vet inte riktigt hur man ska hantera dem men det jag vet är att nu ska det bara gå uppåt och inte nedåt! /puss

Av aleksandra - 9 september 2013 10:13

Alla har sina upp och ner gångar i livet, men mitt liv just nu är så jävla härligt! Känner mig så glad och ser livet på ett helt annat perspektiv! Känner mig lycklig och glad och jag vill bara tacka alla mina kompisar och min familj som gjort att jag mår såhär bra idag! /a

Av aleksandra - 3 september 2013 20:01

Ja ni har nog märkt själva att jag är singel och ja jag mår för jävligt, idag är det exakt en vecka sedan, jag vill inte tvinga honom att vara tillsammans med mig men om någon hade frågat mig aleksandra önska dig vad som helst? Då hade jag nog svarat att få tillbaka min kärlek men livet är orättvist ibland..

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards