Alla inlägg under april 2014

Av aleksandra - 30 april 2014 07:55

Godmorgon!
Jag vet jag skrev inte inte igår och jag och mina ursäkter, haha men har faktiskt inte tänkt på det, jo igår.. Jag vakna halv7 hade kunnat sova till 1 haha, life is what it is, right? Haha näh, det är vad man gör det till! Nej men det blev intervju klockan 10, tog ett tag tills vi hitta men riktigt fint var det, sedan tänkte jag eftersom jag ändå har arbeten kvar att göra och har 2 timmars håla hmm.. Klart man tar tag i sina arbeten då? Så tiden gick rätt fort, klockan blev 14:20 och fick sluta kvart över 3, vilken tur hah hade inte klarat 5 minuter till, drygt! Men därefter träffa jag ett par polare hade allmänt trevligt och pratade lite om allt möjligt, trevligt! Alltid kul och träffa nya människor! Valborg idag då men även muntliga svenska nationella så önska mig lycka till sen taggar vi till kvällen! Puss /a

Every beginning has a end..

WAD

Av aleksandra - 28 april 2014 21:56

Tjena!
Nu ska jag lägga mig tidigare! Gud vilken morgon i morse asså! Först somnar jag bussen sen somnar jag på föreläsningen.. Faktiskt inte med mening jag var riktigt trött.. Så i alla fall dagen ju hyfsat långsam och ni vill inte höra vad som väntar imorgon, haha ska intervjua klockan 10 så ska jag upp tidigt på morgonen därefter har jag inga lektioner förens 14:20 och då ska vi lyssna på redovisningar sen slutar vi 15:20 haha vilken spännande dag asså haha..
Godnatt /a

Av aleksandra - 28 april 2014 07:45

Godmorgon kära läsare!

Sovit gott har jag, men hade jätte gärna viljat stanna i min underbara säng, men nu är det faktiskt skolan som räknas, föreläsning i 2 timmar nu, på morgonen? Inte så bra! Det positiv med denna veckan är ju att vi är lediga både torsdag och fredag, och Valborg, sen har vi ju vi nationella i muntliga svenska, får väll se hur det slutar men vill bara det ska bli över och få godkänt så man kan andas, får hoppas på det bästa! Nu ska jag njuta av bussresan /a

Av aleksandra - 27 april 2014 23:12

Hej!
Ja det blev ett sent inlägg idag igen, så är det när man har fullt upp. Jaja dagen spenderades med mina fina vänner, där åkte till Malmö och kolla emphoria, första och sista gången säger jag, det är så stort att man blir helt förvirrad dessutom finns det inte så mycket man egentligen trodde det fanns. Därefter blev det käk på centersyd så fruktansvärt gott säger jag bara!
Sen blev det promenad med min fina mamma o mormor och så invegs kvällen med 21 jump street för 10 gången hah, älskar filmen..
Helgen kunde inte blivit bättre, god mat och väldigt gott sällskap ända som räknas! Godnatt /a

Av aleksandra - 26 april 2014 23:38

Hej, ja det är fortfarande idag så men sent inlägg kom bara hem för ett tag sen så har inte haft lust till att skriva men kan kortfattat berätta vad som hänt idag!
Ja efter promenaden, stack vi då till marknaden där vi träffa våra boys, så vi gick väll genom halva marknaden och det var nog det, inget märkvärdigt fast så roligt ändå haha satte oss ner chillade och njöt av både sällskapet och vädret trots att man svettades haha, men helt otroligt att Sverige kan förvåna oss ibland..
I alla fall därefter hämta vi Maddes bror kom äntligen hem efter vi hade klämt oss igenom marknaden på något sätt, därefter gick jag hem käkade grillad mat, det är nog en av de bästa sakerna som finns! Gick senare tillbaka till maddes place igen där Jonte också var, tog en promenad till lekplatsen och sen har vi bara suttit och myst och kollat film tillsammans, tack för en härlig dag, imorgon åker vi till Malmö! /a

Av aleksandra - 26 april 2014 10:57

Godmorgon!



Tänkte faktiskt inte alls på att jag kanske skulle skriva ett inlägg, klockan blev 01:00 och jag somnade så jag hann inte med det precis. Men gårdagen i alla fall kvällen/natten blev hyfsad med gott sällskap! 

Dagen började med 2 timmars lektion vilket inte alls är nödvändigt, men nu tycker våra lärare det av någon konstig anledning, därefter väntade jag från klockan 11 till halv4 i stan helt själv, hade faktiskt ingen anning om vad jag skulle göra, haha. Men jag träffade faktiskt först Agnesa som var med mig till klockan 1, därefter träffade jag Minela som även satt och snacka lite allmänt till halv2, sen hade jag absolut ingenting att göra så det blev lite rundor på stan. Till slut kom nikola, tog det bara allmänt lugnt i väntan på madde som slutade 6. Därefter drog vi till mezo, där vi åt middag, hade det väldigt trevligt med mycket snack om så mycket, där var vi till halv10 ja, tiden gick otroligt snabbt. Bussen kom kvart i 10 ungefär, och jag och madde gick till klassfesten vilket faktiskt slutade med att vi hade väldigt rolig, trots att vi var så få, så mycket snack om minnen vi haft i mellanstadiet och högstadiet. Klockan blev halv1 och då drog vi, somna nog direkt, helt slut, var ju uppe sen 7 på morgonen, men otrolig dag ändå!


Såhär är vi vakna 10:00 och nu ska jag ut på promenad med min älskade bästavän, därefter blir det lilla marknaden hah gud så längesedan, jaja vi hörs senare idag eller imorgon? /a

Av aleksandra - 24 april 2014 21:47

Morgonen blev tidig där jag faktiskt blev klar med svenska nationella och uppgiften om kalla kriget ni kan verkligen inte förstå hur glad jag blev, äntligen klar med svenska nationella efter lite utbrott och arga tårar, (även jag kan bli sur/arg) men jag klarade det trots att jag sa att jag inte skulle klara det. VILL MAN SÅ KAN MAN som sagt! hehe.. Dagen spenderades därefter väldigt mysigt och trevligt! Nu kan jag knappt se vad jag själv skriver, nu är man rätt trött, 06:30 ringer larmet så det är läggdags nu, puss /a

Av aleksandra - 24 april 2014 09:51

Godmorgon!

Skrev aldrig igår men jag fick aldrig tillfälle till det då jag var upptagen hela dagen. Skoldagen gick fort det blev därefter hem, käka sen ut och jogga och det gjorde vi en bra bit jag och Madde kom hem duscha och så blev det sent.. Så här är vi, jag är faktiskt ledig idag, gud va skönt! Ändå blev det en tidig morgon som invig med kopp kaffe och massa plugg! Tack för mig! /a

Lite bilder från igår :

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards