Alla inlägg den 16 april 2014

Av aleksandra - 16 april 2014 17:34

Godkväll kära läsare!


Vad har hänt idag? hmm.. varit ute och gått med min kära mormor, pluggat vilket inte jag kommer något vart med, men jag har gjort det bästa jag kan resten får man helt enkelt ta hand om i skolan. Ja det är väll så min dag har gått hah, men det är även så att jag vakna 12, så kanske därför denna dagen flugit förbi så snabbt! Imorgon ska jag vakna lite tidigare, ut och jogga med en kompis, därefter blir det nog grillning är inte säker, kanske lite basket på köpet men plugga ska jag också göra snart nationella i svenska muntliga lite nervös! haha men det klarar jag galant! Bara man vill så kan man!


/a

Av aleksandra - 16 april 2014 00:36

Ska säga godnatt snart i promise haha.


Var på möte angående au-pair väldigt mycket att ta in, mycket information, det verkar roligt men mycket arbete krävs innan man blir en au-pair. Så får väll tänka på det. Sen får ju se om jag kommer in på någon av mina högskoleval.


Jag satt o bläddrade igenom alla inlägg jag skrivit på denna bloggen som till exempel från 2011 man känner sig gamal när det står i ens presentation att man "snart" ska fylla 17 men man är 19, tiden har gått otroligt snabbt, man märker även hur mycket man utvecklats alla dessa år hur man skriver är ett exempel. När jag läst igenom några inlägg märker jag att majoriteten av de bara är negativa! GUD.. va tråkigt det måste vart o läsa det? haha nej men den nya jag är mycket roligare och mer positiv! Tar studenten snart och det känns riktigt skrämmande att man verkligen börjar "vuxen livet" helt sjukt. 

Det är mycket som har hänt under de senaste åren jag haft paus från denna blogg. Till exempel, jag är moster till en liten flicka underbar! sedan den 20 mars! det är 50 dagar kvar till studenten och 44 till balen ska bli spännande! Finns mycket mer att berätta men nu ska jag sova, får inte bli för sent! kram /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards