Alla inlägg den 18 april 2014

Av aleksandra - 18 april 2014 14:49

God eftermiddag!

Vaknade rätt tidigt vilket var lite jobbigt då man somnade vid 3 men man får väll ta konsekvenserna ifall man lägger sig så pass sent? Haha eller?
Nej men det blev en tidigare morgon med kopp kaffe och kortspel med mitt fina hjärta, Madde! Haha.. Därefter blev det en timmes runda med hunden, handlat frukost käkat och snart ska vi ut o gå igen och sen blir det plugg! Skön dag men man vet aldrig hur den slutar! /a

Av aleksandra - 18 april 2014 10:53

Godmorgon kära läsare!


Morgon dagen spenderades med mina kära kompisar, först en härlig men jobbig joggning runda med en av mina bästavänner. Vi joggade alltså från berga till olympia, (utegymade) gick inte så bra, bättre nästa gång! sen jogga vi ner till lassarettet mot långvikesbacken, sen upp till kärnan där det fick bli en liten paus, sen från kärnan till berga. Därefter blev det mat, vilket då var fisk med grönsaker, mmm gott! sen fick jag inviga duschen! 

På kvällen blev det först basket sen kortspel och charader, lyckad dag! Idag ska det däremot pluggas med min kära bästavän, önska oss lycka till! puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards