Alla inlägg under november 2015

Av aleksandra - 28 november 2015 19:13

Hej!

Dagen har varit så oehört stressig, inte lätt att vara tjej! Inte nog med det är jag i dag 2000kr fattigare.. Borde inte ha pengar xD shopping för kvällens outfit :p så stressig o irriterad dag, hoppas verkligen kvällen blir bättre! Tittar på Lucas när han spelar nu, så oehört stolt över honom, jätte duktig. Har dock blivit rastlös, så lite jobbigt att sitta själv.. Snart får jag ta på mina nya skor! Im in love! XD så ha en bra kväll allihopa, kram! /a

/:)

Av aleksandra - 28 november 2015 09:57

Hej.

Gått en vecka sist jag skrev.. shit tiden går fort.. Här sitter jag precis ätit god frukost med syrran o hennes man. Snart blir det väla, fixa mig o sen ska jag träffa Lucas för han har sin första tennis match! Ser framemot det! Ikväll/natt ska jag träffa min babe o njuta av ett par drinkar o dans! Nu ska jag dricka kaffe o invänta väla med familjen, en del av den ialla fall.. Kram /a

:)(

Av aleksandra - 21 november 2015 10:44

Hej!

Onsdag hade jag tre pass, kan säga stt jag var trött och hungrig som ett jävla as! Men skönt var det! Blev god kyckling o sallad efteråt, gott! Torsdagen fick jag sluta tre eller halv5 kommer inte ihåg men har ändå vart en oehört jobbig vecka. Fredagen sluta jag 15:00 drog till gymmet körde ett core och zumba pass. Skönt! Och skulle egentligen haft cykel pass idag men Lukas ringde och ville att jag skulle titta tennis o käka på väla så jag gick med på det. Blir dock en prick på gymmet.. Menmen. Fredagen spenderades hemma med en kopp tee och god frukt o film. Det var det jag behövde! Förmiddagen ska spenderas med Lucas och eftermiddagen/kvällen/natten ska spenderas hos min kusins lokalfest! Gött! Ska dra nu, kram! /a

Av aleksandra - 18 november 2015 13:45

Hej!

Då var det onsdag. Idag är jag på loket! Nära o bra hem! Har lite brått hem faktiskt men hoppas jag hinner till gymmet på en halvtimma. Skulle slutat 13:00 men utan att jag hade en anning så sluta jag tydligen 16:30. Tvungen att avboka pt pass ännu en gång, kuul.
En av många saker känns det som, som jag har problem med är att säga nej.. Eller att svika någon. Oavsett hur mycket det tar på mig, sårar mig så är det okej så länge alla andra mår bra. Jag vill ju det bästa.. Är trött o hängig o ska ha 3 pass på rad idag, i can do this! Rasten har tagit slut och jag måste kila vidare, ha det så bra!

Av aleksandra - 15 november 2015 20:54

Hej.

Helgen har vart otroligt mysig, spenderat den med nära o kära och njutit av varenda minut. Så glad att jag har så underbara människor i mitt liv, har dock inte alltid tid att träffa allihopa så ofta, men när man väl träffas så har man det bra, som att man sågs igår! Så sitter på bussen hem efter en mysig kväll med vänner, är hungrig och illamående på samma gång.. Dessutom är det is kallt ute så får trampa på. Ska dra /a

Av aleksandra - 14 november 2015 01:55

Hej.

Har inte skrivit på ett tag nu, men jag har mina anledningar. Jobbet, körkortet och sjukdom är ingen ursäkt utan sanningen. Har inte hunnit gymma i heller och mått avskyvärt på grund av det. Så förhoppningsvis kommer den kommande veckan se lite bättre ut. Veckan har gått segt men nu var vi ändå här, helgen.
Idag spendera jag fredagen med min syster och systerdotter, gymmet och därefter gott umgänge på Bulls. Imorgon ska jag träffa min efterlängtade bästavän Yvii! Men blir först sovmorgon och gymmet! Så nu ska jag njuta av värmen på bussen den sista biten, för sks gå hem i detta väder nämligen. Ha det! /a

Av aleksandra - 8 november 2015 20:16

Hej.

Fredagen var crazy. Det blev mycket, för mycket. Ramlade och slog i betong golvet på sirocco bland annat, trångt och tappade balansen. Alltså reaktions förmågan var ju kass, drack en del. Har lite minnes luckor. När man är ute så måste det bli lite drama och visst blev det, det. Det blev bråk men som tur bara små tjafs. Sov tre timmar den dagen. Lördagen var bakfyllan igång, ingen sömn o typ gick några kilometer, kommer hem och får göra inbrott i mitt eget hus på bästa sätt, för jag inte har några nycklar inte nog med det så kan jag inte somna när jag väl kommer hem. -.- senare på dagen träffa jag Lucas där det blev mat o "kladdkaka" som
Blev chokladkaka för Lucas inte kan baka och den detaljen glömde han berätta för mig.. Hah så det blev som det blev. Därefter hämta sami mig o Becca o körde hos hem till henne där vi titta på hitta Nemo o myste ner oss rejält. Innan min mage började göra ont och jag kände på mig att snart kommer jag kräkas. I never did but i still feel the same. Bara jag tänker på mat vill jag spy men måste ändå äta något.. Jag mår fruktansvärt. Alkoholen är inte orsaken kan jag definitivt säga redan nu. Så influensa? Hah great. Just what i need.

Av aleksandra - 6 november 2015 07:47

Godmorgon!

Det var en lång dag igår, först jobb i 8 timmar, sen in till stan och därefter gymmet & hem. Klockan var strax efter 21:00 när jag kom hem, helt slut och vart igång sen 05:00 på morgonen!
Idag är det min tur att handla fredagsfika heter det på förskolan så ska vara på Ica vid 8 och fikan ska vara klar halv9 och klockan 9 börjar jag och kör fram till 18:00. Blev ändrade planer under dagen, blir nog jobbet, gymmet, duschen och därefter powernap innan jag ska ut ikväll! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards