Alla inlägg under augusti 2016

Av aleksandra - 25 augusti 2016 07:04

Godmorgon!

Det är något med denna dagen som får mig att lysa upp, nej det är inte lönen för det fick jag ingen idag. Juste, jag åker om 9,5 dagar till USA och lämnar er ett tag. Helt sjukt att dagarna gått så fort och nu står jag snart här och får uppleva en av mina drömmar! Inte nog med det så kommer jag få möjlighet att se framemot mina vänner och ännu en resa till prag! Men det får vänta så länge! Ska kanske smått sätta igång o packa o ringa lite samtal. Jag är kvinna o tre månader är rätt mycket, tror nästan hela garderoben kommer följa med hehe.. Nu ska jag iväg till jobbet, ha det så bra! /a

Några av dem fina människorna jag har i mitt liv.

Av aleksandra - 14 augusti 2016 00:10

Hej.

Det var ett tag sedan jag skrev, ja till och med maj månad! Solen började äntligen titta fram och livet var närmare perfekt. Nu är vi här augusti, sommaren gick snabbt. Jag har fått möjlighet att lära känna nya människor, blivit moster, på nytt! upptäckt Sverige en del, fått ett nytt jobb som jag trivs med. Jag är tacksam för allt det fantastiska jag fick ta del av.
Nu är det snart dags för mig att åka och starta ett nytt kapitel i USA. Nervös? Så otroligt mycket, men på något vis vet jag att det kommer gå bra. Väntar även in min underbara bästavän från Malta som kommer hit till oss inom en vecka. Perfekt avslut på en bra sommar!
/a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards