Alla inlägg under november 2012

Av aleksandra - 29 november 2012 18:10

Har varit hemma nu torsdag,fredag,lör,sön,måndag,tisdag,onsdag,torsda
g vill verkligen döö, vill vara frisk igen, glada aleksandra! jag lovar att jag aldrig ska klaga på när jag bara har lite ont i magen, bara jag blir frisk, min hals har blivit bättre, bara munnen som återstår, mitt tandkött har svullnat upp vilket betyder att jag har svårt för att äta på riktigt. Det känns jätte jobbigt för mig eftersom jag är hungrig jämt, men jag vill inte äta eftersom det gör så ont, jag om någon älskar mat! tror ändå jag gott ner några kilo hur lite jag äter.. jag går igenom en jobbig tid nu.. men 3 dagar vila till sen är jag uppe på mina ben igen! har en vecka till att praktisera, tänk att jag missade en hel vecka! för jag var sjuk? varför händer allting mig? jag vill inte vara sjuk! jag vill inte! jag vill inte!   

Av aleksandra - 28 november 2012 12:20

hej! ska berätta om mina värsta dagar jag varit med om, det började i onsdags då jag märkte att min mandel svullnat upp, men det var ingen fara tänkte jag, under kvällen började göra ont, men jag åkte in till stan men märkte att jag INTE skulle gjort, jag fick feber och min hals gjorde ont, kom hem lördagen, det blev bara värre och värre, gick till läkaren på fredagen men hon sa inte så mycket, att det var en liten influensa och att det går över av sig själv..? Hela helgen spenderades i sängen kunde inte äta, prata dricka ingenting så i måndags åkte vi till vårdcenralen igen där vi sen åkte till akuten, jag hade virus, alltså munsår i hela munnen kan inte prata så tydligt och alla håller på -.- men det börjar äntligen bli bättre, jag kunde inre ens svälja överhuvudtaget, men morgnarna och kvällarna är värst.. så jag ska vila idag och imorgon så får vi hoppas att jag blir bättre på fredag då min bästavän fyller år, kommer dö om jag inte blir frisk då.. :( HOPPAS! puss

Av aleksandra - 23 november 2012 09:43

Godmorgon! Vakna faktiskt 08:05 coolt va?-.- jag är hemma och är sjuk och jag vaknar 8? helt sjukt.. jag somna igår runt 11-halv12 och visst 8-9 timmar men jag är inte ett dugg trött vilket jag brukar vara, ibland brukar jag vakna 11 och ögonen svider. Så detta är VERKLIGEN Ovanligt, men har ringt vårdecentralen nu och NU kan de änligen ge mig en tid! Vet inte vad det är med mig, det är antingen körtlarna eller mandlarna men jag har ont, det började svullna redan i onsdags men det gjorde inte ont under dagen sen på kvällen började jag känna smärtan, så dem sa att jag skulle avvakta när jag ringde igår jahaap, det blev värre, och har ont i halsen, kan knappt öppna munnen, har blåsor vad är det mer man kan säga? JUST denna helgen när jag ska sova med älskling och vi skulle ha det bra och allt, hur kul kommer det vara om jag mår dåligt och kvällen och morgonen är ju värst? blö för detta ska börja ge mig i väg till vårdcenralen måste GÅ dit jag vet det är jobbigt, laaaat' hahah, puss på er, skriver senare hur det gick!

/A

Av aleksandra - 18 november 2012 11:48

Godmorgon! Vaknade för ett litet tag sedan, har precis ätit frukost det blev en snabb och lätt frukost, flingor med bannan, det är faktiskt rätt gott och man blir mätt på det! Tänkte snart göra lite tee och sätta på en film som faktiskt har med min engelska uppsatts att göra, tänkte plugga lite idag får se hur DET går.. 

I alla fall jag tycker det är jätte konstigt att igår/idag somna jag runt halv3, och så vaknar jag vid 11, och igår la jag mig ungefär vid samma tid men sov till 2 helt sjukt, hela dagen rinner liksom i väg. När man satt och åt frukost klockan 3, hehehe, så tänkte man på vad vissa andra människor hunnit göra medans vi sov. 

Saknar min älskling riktigt mycket, och jag önskar verkligen jag kunde träffa honom, men jag har inga pengar på mitt kort så det funkar inte.. så får väll stanna hemma och bara ta det lugnt, det är trots allt söndag..-.- att tänka tanken får mig att vilja dö. 

Njut av söndagen, om man nu kan det.. 

puss! /A.

Av aleksandra - 17 november 2012 22:58

hej! jag har inte skrivit på ett tag och jag har haft fult upp, eller så har jag varit totalt borta. Jag har nu praktiserat i 2 veckor och jag har bara 3 veckor kvar på mig att göra alla mina uppgifter och läxor. Och jag är så himla trött, fast jag vet att jag har tid över, så klarar jag inte av att plugga. Det kommer sluta med att jag tar det sista dagen och så får det inte bli. Imorogon ska jag förfaan ta tag i saker och ting!

Vill bara säga att, jag älskar mina vänner och min pojkvän,

att ni stöttar mig och alltid finns vid min sida, och det är jag jätte tackasam över!

 

puss/ A

 

Av aleksandra - 14 november 2012 12:34

Godmorgon! fast vaknade faktiskt 10:00 något.. japp jag är hemma och ja det är en onsdag, jag vet. Jag praktiserar faktiskt, i 5 veckor, men igår mådde jag väldigt illa, så jag fick åka hem, idag stanna jag även hemma eftersom när jag vakna mådde jag riktigt dåligt, det går upp och ner hela tiden.. 

MEN ikväll blir det bio med min sötaste, hon vet inte vilken film, eftersom det är en överraskning! kan inte skriva det här tyvärr eftersom hon läser min blogg. Ska in till stan tidigare och käka med sötnosen, måste bara vänta tills hon slutar vid 6, men ser verkligen fram emot det! 


Annars ska in och prata förnuft med min pojkvän, får se hur DET går..

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards