Alla inlägg under december 2012

Av aleksandra - 28 december 2012 08:29

hej! Har inte fått min skönhetssömn på länge, under lovet har det varit något HELA tiden, antingen jobb tidigt eller att mamma ska väcka en -.-' skiiitkul. Men är ändå glad att det snart är över och det är ju nytt år om 3 dagar, vilket vi hoppas på att bli det bästa året hitills! Jag är bara glad att jag kommer fira det med de jag älskar så det är bra. Har fixat allt, and i cant wait! 

Jag hade en underbar 3 års dag med min älskling, det var riktigt myysigt, tack för den, och det kommer bli många år till, oförglömlig dag!

Julen blev inte så lyckad, men i livet finns det alltid något negativt, i något positivt, måste det alltid finnas något negativt, deal with it! 

/puss 

Av aleksandra - 9 december 2012 21:54

Hej! förlåt att jag inte skrivit på ett tag, antingen har jag varit sjuk, eller så har jag inte haft tillfälle till dator eller har jag varit allmänt trött! Menmen, i fredags var det en forever alone fredag kan man sä! känndes tråkigt.. 

Igår var jag med min bebis, blev inte som vi tänkt oss, men jag var glad att jag kunde vara med honom och vara frisk! tacktacktack! vi myste sen stack vi och käka sen hjälpte jag honom med hans rum som skulle städas 2,5 timme! men vi klara det! kom hem vid 11 något, somna nästan direkt. Idag hmm.. hemma typ dött.. men satte mig ner och tog tag i engelskan så äntligen klar! fick reda på att kommunuppgiften ska vara klar nästa vecka thank god! har bara tiinas uppgift och patriks hehehe.. lycka till aleksandra.. puss på er och nu fortsätter jag plugga! 

Av aleksandra - 3 december 2012 21:59

Hejhej! Nu är jag så jävla glad! Fick nyss lite arbete gjort, och börjar komma igång med livet igen tackar för det! åhh ni har ingen anning om vad jag upplevt de här dagarna, jag längtade idag! första praktikdagen nu efter att ha legat i säng i 10 dagar -.- börjar komma på bättringvägen blåsorna börjar försvinna, jag börjar kunna äta bra igen! och snart är det jul tänk vad härligt och mysigt! och om 19 dagar, vilket inte är så svårt och lista ut, så har jag och mina söta ängel, 3 år tillsammans, tiden rinner.. det ÄNDA jag har i huvudet just nu är att jag måste göra klart några arbeten som man behöver 5 veckor till och jag ska göra klart det på 1 VECKA. IM SICK, I KNOW.. 

Nu ska sminket väck, sen får jag äntligen krypa ner i min varma säng!


puss och godnatt! / A

Av aleksandra - 2 december 2012 15:14

hej! jag tig faktiskt mig upp i fredags, fixade mig och åkte in till  jag stan och överaskade min söta bästavän på hennes födelsedag, det var lite mindre roligt för mig, eftersom jag var/är sjuk, men jag börjar bli bättre och jag är så glad för det var det jag önskade mig! jag har börjat äta nu, och mina skavsår börjar försvinna, snart kan jag pussa min söta pojkvän också eftersom jag haft munsår och vill inte riskera något, min hals börjar bli bättre men jag tar det lugnt eftersom jag fortfarande har ont. Men ska helst stanna inne i värmen och sista veckan på praktiken och jag har saknat och kommer sakna mina små glin, jag fäster mig för fort...


JAG BÖRJAR BLI FRISK YEEEEEEEEEEE!



Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards