Alla inlägg under april 2016

Av aleksandra - 21 april 2016 11:28

Hej!

Kom hem för en vecka sedan från Malta. Kan inte beskriva hur otroligt bra jag hade det, jag älskar landet, jag älskar människorna, maten och den kärleken som finns där. Jag saknar det otroligt mycket. Jag åkte flyg själv dessutom, träffade härliga nya människor både på flyget och i självaste Malta.
Jag är ingen stabil person, jag behöver älska mig själv lite mer och jag får nya idéer jämt. Är jag redo för USA? Eller ska jag börja smått? Kanske i Malta? Något jag funderat över dem senaste dagarna. USA är en dröm och den dröm ska jag uppfylla förr eller senare men orkar jag med det just nu? Frågar ni mig vad jag vill göra i mitt liv lär jag svara : jag vet inte. För jag vet inte vad jag vill. Jag vill ha roligt o må bra, det är något jag vet, så nu ska jag se till att jag har det så.
Ifall ni inte förstått så är jag singel, och denna gång lär det ta ett väldigt bra tag innan jag går in i något. Nu ska jag vara egoistisk och bara fokusera på mig själv. Så vi börjar med att njuta av denna fina dag och träffa min efterlängtade bestie. Puss /a

Av aleksandra - 4 april 2016 10:31

Hej!

Jag har haft en underbar och bakfull helg. Gick ut med Becca på fredagen, kom hem 7 och sov 4 timmar. Därefter var det bara till att hoppa in i duschen och göra i ordning sig och därefter fixa hela evenemanget, mat, sprit osv.. Osså blev klockan vad den blev och det var dags att hälla i sig mer sprit. Fan vad trött och sliten jag var men vafan man fyller bara år en dag om året. Snacka om hur dåligt jag mådde igår när jag öppnade ögonen, uch. Men fan va kul jag haft, underbart sällskap, champagne, mat och jäkligt god bål. Blev en av dem där bra helgerna man har ibland. Tack till alla som förgyllade min dag/kväll/natt och så åker jag till Malta på torsdag där det ska firas rejält ännu en gång! Längtar något otroligt! Räknardagar. Men tills dess får jag ta o leva i nuet o jobba haha. Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards