Alla inlägg under oktober 2011

Av aleksandra - 31 oktober 2011 22:57

att.. allt är fuckt up, så var min dag underbar tills jag kom hem. 

 Drog in till stan vid 12, skulle shoppa men jag fick damp för jag inte hitta något. Så jag

sket i det, och drog direkt till älsk, där blev det först film, sen middag, vi skulle fika, men vi 

palla inte. Så det blev chilla ist. Nu sitter jag här och mår skit, från en så underbar & rolig dag

till en jävla helvetes kväll.. fuck det.

posss ciao!

Av aleksandra - 31 oktober 2011 22:27

Hej eller ngt... Fan vad jag hatar dig, jag hatar hatar hatar dig! (anonym) Jag vill inte ha dig i mitt liv längre, jag vill aldrig se dig igen, du förstör bara mitt liv, jag klarar mig bra utan dig.. </3 



vadå livet är perfekt..? tss.  




Av aleksandra - 31 oktober 2011 09:59

God..morgon eller ja.. whatever.. Jag vaknade normalt, men så fort pappa vakna börja vi bråka, så man kan säga att jag inte är på bästa humöret just nu. Klockan är tio nu typ.. så ehm.. klockan 11.15 åker jag in till stan innan det blir det lite fix & sånt (y) sen ska jag shoppa lite, innan jag drar till älsk. Posss   


<3...   

Av aleksandra - 30 oktober 2011 21:45

När man var ett barn visste man ingenting, man tyckte allting var rooligt, leksakerna och kompisarna man levde helt enkelt ett perfekt liv, ingen kunde göra något mot en, för man visste ingenting. När man blev lite äldre bråkade man om leksakerna! Men när man blev 14-uppått blev bara allting fel, man hamna i bråk , våld , misshandel vissa vill till och med ta sitt liv, man vet inte längre vem man kan lita på, fejka vänner, som snackar skit bakom en, sårar.. allting blir bara skit. Hur kan ett såå perrfekt liv förändras på bara en minut och bli ett helvetesliv?

Varför kan inte allt vara som förr? När man var barn, ingen kunde göra någonting? när man inte visste någonting när allt var så himla perfekt... </3 


 



Av aleksandra - 30 oktober 2011 19:56

Godkväll kära läsare! Idag blev det bara chill, så fort jag vakna & åt frukost somna jag igen, hehe. Men sen drog jag ut med Cecylia och Anna igen, vi snackade lite & sånt. Sen stack jag hem, så nu är min syrra här med hennes kille, snart blir det massage och sen en dusch så sköönt..    Imorgon blir det först stan & fixa ett par saker sen ska jag vara med min älsk. Possssssss   


     

Whitout you im nothing..  


Av aleksandra - 30 oktober 2011 10:08

Godmorgon!  Fick reda på att klockan flyttats bakåt. Så jag trodde jag vakna halv11 men istället vare halv10 FAAN vad drygt.. är dessutom riktigt trött, marknaden var riktigt tråkig igår så stack hem tidigt, men sen blev det ut igen vid 7 tiden, var med Cecylia & Anna sen kom hennes kompisar Sanna & jag har glömt vad hon andra heter, piinsamt faktiskt. Sen stack vi till stranden chilla där med ett par andra, trevligt.. förutom att det börja regna men ja.. vet inte vad jag hittar på idag är helt slöö. Om ni vill ses hör av er! posss  



Så snygg.. HAHA!   

Av aleksandra - 29 oktober 2011 10:01

Godmorgon! Vaakna nyss, så tiidigt.. eller vad tycker ni? uch.. Menmen ingen är hemma vilket är så himla skönt! Idag blir det väl att kolla vad som händer på marknaden, inte för att den är rolig men okej, så länge man är med rätta personer är det alltid roligt, det blir fix & sånt "snart" (om 3 timmar) hehe, ikv blir det sent, ska kanske festa efter! ni får ha en bra dag! puss  

Av aleksandra - 28 oktober 2011 23:30

Vilken fin kväll va? eller inte. Är riktigt sur och förbannad.. pallar nt berätta. 

Ena stunden är allting perfekt i ens liv, andra stunden hatar man sitt liv. Fyfan vad jobbigt

fyfan för dig!  Dessutom mår jag dåligt av allt godis, ska aldrig äta det igen! 

Var också ute med mamma ett tag, så fiint det är ute, det är inte ens kallt.. /a


TAGGA till marknaden imorgon! wihho..?

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards